
#̷̢̻̦̙̝̱͕̦̙̮̓̓̋̆̍͘͝ͅ?̶̪̈́̍̆̾͐̆̂͘?̴̡̰͍̬̳̠̔̀́͐͠ͅ?̴̧̞̺̩̘̄̿̒̾͛̕͜ : CORRUPTED WASTELAND
Tpus: egyszeri event
Megrendezs ideje: 2025.08.07-tl 08.11-ig (vgs kirtkels 08.12-n)
Lers: A #̷̢̻̦̙̝̱͕̦̙̮̓̓̋̆̍͘͝ͅ?̶̪̈́̍̆̾͐̆̂͘?̴̡̰͍̬̳̠̔̀́͐͠ͅ?̴̧̞̺̩̘̄̿̒̾͛̕͜ : Corrupted Wasteland egy komplexebb event, mely egy trsasjtkhoz hasonl, relatve egyszer rendezvny. A helyszn egy a Bbelen bell hirtelenjben feltnt rejtlyes emelet, amely leginkbb egy hegyes kietlen, poszt-apokaliptikus helyre emlkeztet tj, amelyet klnbz, eddig mg nem ltott korruptlt lnyek jrjk, a szinte "fekete masszval" bortott helyet, amelynl konstans a sttsg. Az Event lnyege az, hogy a legtbb pontszmmal vgezzetek a jtk vgn. Ezt gy tudjtok elrni, ha bertek a clba, emellett, ha ellenfeleket gyztk le akr az ellensges csapatok tagjaibl, akr ms chek repertorjbl. Az eventre kizrlag Chek jelentkezhetnek, emellett egy, a fszerkeszt ltal engedlyezett chszvetsg kt relatve gyengnek szmt chbl sszellva. Egy csapat max. 5 tagbl llhat, emellett egy szemly, csak egy karaktervel vehet rszt az eventen!
A jtk menett a kvetkez fzisokra osztjuk:
-
Haladsi fzis: a mezrl mezre val halads fzisa. A haladst minden nap pontban 14:00-kor kell jelezni (pr perc kss megengedett lehet adott esetben)! Egy csapat aktulis tartzkodsi helye mindig publiklva lesz egy sszestsben az event sajt frumtmjban. Magyarul ti magatok is tudni fogjtok, hogy kik hol tartzkodnak az adott napon, s azt is, hogy milyen ellenfl tmadta meg ket.
-
Konfrontcis fzis: ebben a fziban dnthettek gy, hogy megtmadjtok esetlegesen azt a chet, amellyel egy helyen tartzkodtok. Csak azutn kezddik meg, miutn publikltuk a tartzkodsi helyeket, s az esetleges tmadkat (NPC ellensgeket). Az is itt fog kiderlni, hogy ti magatokat brki is megtmadott-e a tbbi csapat kzl. A ms chek elleni tmadst az eventre ltrehozott Discord-szerveren kell kzlni, ezutn ezeket is publiklni fogjuk. Az ellensgeket - akik megtmadtak titeket - is ebben a fzisban fogjuk feltrni eltek. Minden nap eltr idpontig tart a pozcitok publiklsa utn! Adott esetben hosszabb ideig is tarthat, ha pldul taktikt kell rni egy adott ellensggel szemben.
-
Lezr fzis: a napi eredmny s lls publikcija az esti rkban (csapatok llsa, pontszmok, kiessek)
A lpseket s akcikat mindig egy kln Discord-szerveren kell majd publiklni, amely kln az Event szmra lesz ltrehozva. Csapatonknt maximum kt szemly lphet fel rjuk, titkostott szobkat fognak kapni (ezekbe ms csapatok nem lthatnak be, csak a jtkvezetk). Maximum egy hozzszls rhat a halads kapcsn, melyet nem lehet mdostani (sem zenetszerkesztssel, sem pedig utlagos vltoztatssal)!
A jutalmazs a jtkmenettl s az eredmnyektl fggen fog eldlni az event vgn. Merit, EXP, Arany, s az ellensgektl elnyerhet klnbz kincsekben fogtok rszeslni.
INFORMCI A MEZKRL S A HALADSRL:
-
Egy nap csak egyetlen egy lpst lehet megtenni, de ez nem ktelez (maradhattok azon a helyen is, ahol az elz nap tartzkodtatok). Ez az ellensgekre is ugyangy vonatkozik.
-
A mezknl konkrtan meg kell mondani, hogy melyikre akartok menni, mint a sakknl szoks (aka A1-esre megynk, vagy a B3-asra etc.).
Zld mezk - Emeletbejrat:
-
A kiindul helyek, ahova a rsztvev cheket sorsolni fogjuk
-
A cheknek eme llomsokon csak annyi a dolguk, hogy kitalljanak valamilyen vdekezsi/eltrsi mdot a klnbz viszontagsgok ellen, mint pldul a rendkvli sttsg ellen, vagy ppen a konzisztensen ragads s nylks talaj ellen valamit amely ellepi a terlet nagyjt. Ha a mdszer nem megfelel, 1 pont levonsban rszeslnek, vagyis mnuszbl indulnak.
-
A kezdhelyekrl mindenki csak arra a szrke mezre lehet lpni, amelyik ugyanolyan betjelet visel, mint az adott zld mez!
-
Elhagysuk utn nem lehet jra visszamenni eme mezkre
Szrke mezk - Haladsi zna:
-
A haladsi mezk, melyeknl tartani kell a szmsort a haladsnl (pl. egy 2-es mezrl csak egy 3-asra lphettek, de azok kzl brmelyikre, amelyek szomszdosak)
-
A megegyez szm szrke mezk kztt is lehet lpdesni (mint pl. egyik 3-as mezrl egy msik 3-as mezre)
Srga mez - Cl:
-
Csak a szrke 4-es mezkrl lehet rjuk lpni!
-
Ha valaki elri eme znkat, a csapat szmra vge a jtknak
-
A csapat +1 pontot kap minden meglv tagjrt a clbarskor
Vrs mezk - Ellensg znk: + informci az ellenfelekrl
-
Nem lehet rjuk lpni!
-
Minden esetben valamilyen ellenfelet rejtegetnek, akik ugyangy mozoghatnak a szrke mezkre, mint ti magatok (csak k a pirosakrl indulnak)
-
Az I-es mezn lv ellenfelek csak 2-es szrke mezkre indthatnak tmadst
-
A II-es mezn lv ellenfelek csak 3-as szrke mezkre indthatnak tmadst
-
A III-as mezn lv ellenfelek csak a 4-es szrke mezkre indthatnak tmadst
>>Corrupted Wasteland ellenfelei<<
-
Az ellenfelek helyzete nem tudhat pontosan elre, sorsols s kategorizls szerint fog eldlni, hogy ki fog megtmadni titeket s mikor
-
Csak a Chaser-osztly ellenfelek kpesek folyamatosan lpdelni s kvetni a csapatokat!
-
Az ellensgek mindenkpp tmadni fognak
-
Egy ellensg legyzse +1 pontot jelent a csapat szmra, mg egy Szmozott leverse +2 pontot
-
Ktszer ugyanazt a Szmozott szrnyet NEM lehet legyznie vagy ppen kihvnia egy csapatnak, minden szmozott szrny csak egyszer legyzhet egy csapatnak
-
Egy ellensg csak egyetlen egy jtkossal kzdhet meg fszably szerint, de a Szmozottak akr kettvel is, amennyiben ki van rva nluk
-
Egy ellensggel szemben csak egy valaki vllalkozhat a harcra
-
A vesztes fl kiesik a jtkbl
-
Egy szemly legfeljebb ktszer bocstkozhat harcba a jtk alatt! (akr ms jtkosokkal szemben, akr ellensgekkel szemben)
-
A kzdelmek Bbeles szempontok alapjn lesznek elbrlva
INFORMCI A KONFRONTCIRL:
-
Ha kt csapat ugyanazon a szrke mezn tartzkodik, az egyik fl dnthet gy, hogy megtmadja a msikat (de a harc nem ktelez, kthettek bkt vagy szvetsget is)
-
A tmadsi szndkot a jtkra fenntartott Discord felleten kell jelezni. Ha nem rkezik ilyen kzls, akkor az egyik ch rszrl nem lesz konfrontci (de a msik rszrl lehetsges)
-
A tmads megtrtnhet egyidben ms ch, s az ellensgek rszrl is
-
Egy jtkos legyzse +1 pontot jelent a csapat szmra
-
Csapatonknt csak egy-egy szemlyt lehet indtani egymssal szemben, az kiltk (s az eredmny) csak a Lezr fzisban lesz kzlve
-
A vesztes fl kiesik a jtkbl
-
Egy szemly legfeljebb ktszer bocstkozhat harcba a jtk alatt! (akr ms jtkosokkal szemben, akr ellensgekkel szemben)
-
A kzdelmek a harcok szempontjai alapjn lesznek elbrlva (teht felmerlhet Dntetlen kimenetel is, mely nem jr semmivel)
-
Minden ch rszeslni fog egy egyszer hasznlatos Elrettent, egy Menekl, s egy Feltmaszt krtyban
-
Az Elrettent krtya az NPC ellensg tmadst elzi meg egy alkalommal (Szmozott szrnyekkel szemben nem hasznlhat fel)
-
A Menekl krtya egy ch tmadst hrthatja el (harclehetsge nem vsz el a tmadnak)
-
A Feltmaszt krtyval jra jtkba hozhatjtok egy kiesett csapattagotokat, m csak olyat, aki mg nem harcolt ktszer! Emellett a 4-es mezktl ezt a lapot mr nem lehet aktivlni
-
A krtykat nem lehet ms chektl elvenni (meg egybknt mst sem)
EVENTNAPL VEZETSE:
-
Ha egy csapat minden nap vgn r egy szsszenetet, sszefoglalt arrl kisregnyestve, hogy mi trtnt velk az adott napon (pl. harc, idjrs s krlmnyek tllse, telvadszat, random nylkaeledelek ksztse stb.), akkor a vgs kirtkels sorn +1 pontban fog rszeslni
|