Shichibukai Anime NEVELDE!

 
 
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
 
 
 
 
Induls: 2013-04-09
 
Pontrendszer

A PONTRENDSZER

A jtk sorn klnbz pontok ltal fejlesztheted karaktered bizonyos kpessgeit. Minl fejlettebbek az egyes kpessgeid s minl jobb arnyban vannak a pontjaid elhelyezve, annl eredmnyesebb leszel a harcokban. A neveldn ktfle pontot tartunk szmon a karakterek rtkeire, illetve harcmodoraira vonatkozan.

Pontokat
adott lehetsgekkel lehet gyjteni, mint harcokkal, ches tevkenysgekkel, dungeonokkal s vadszatokkal. Kiemelkeden fontos szerepet jtszanak a harcok sorn. Igyekezz gy elhelyezni pontjaid, hogy azok a karakteredhez illeszkedjenek s annak fleg egyedi kpessgeit, harcmodort erstsk. Ha az utbbihoz nincs elg tapasztalatod vagy rzked, krj segtsget egy tapasztaltabb neveltl.
A tulajdonsgaid s a harcmodoraid rtkei a karakterlapodon lesznek feltntetve. Amennyiben jra szeretnd rendezni a pontjaidat (akr TP-ket, akr KP-kat is, akr vegyesen is), 20 Arany befizetsvel teheted meg hetente egyszer.


TULAJDONSGPONTOK

Azokat a pontokat, amelyek a karakterek valamely tulajdonsgnak rtkt nvelik, TP-nek, azaz Tulajdonsgpontnak nevezzk. Kezdsnl mind a hat tulajdonsgodra kapsz egy-egy pontot mindegyik tulajdonsgodra (ez vehet alap szintnek is) s kt pontot mg pluszba, amelyeket szabadon rendezhetsz el ezeken a tulajdonsgaidon. A ksbbiekben szmos TP-szerzsi lehetsg ll majd rendelkezsre, mint a vadszatok, dungeonok, harcok, stb. A tulajdonsgpontok esetben nem tartunk fenn limitet!


ER: A fizikai ert jelenti, a pusztakezes kpessgek hasznlatt s a testtel val fizikai vdelmet ersti. Tbb karakter is birtokol passzv kpessgknt emberfeletti fizikai ert. Ezek a karakterek termszetesen kezd elnnyel indulnak. Alapjba vve a termettl is fgg a fizikai er nagysga. Egy gyerek mret karakter pldul sosem fog akkora ervel brni klnbz technikk vagy adottsgok nlkl, mint egy fejlett izomzat karakter, kivve, hogyha nagy mrtkben tlszrnyalja a pontjait.
Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan az Erejt?

  • aki pusztakzzel kzd
  • aki fegyvert forgat (klnsen, ha nagyobb, nehezebb fegyvert)
  • aki slyosabb felszerelst, pnclt visel
  • klasszikus "er alap" karakterek
  • flpusztakezes-flmgus karakterek
  • fl fegyverforgat-flmgus karakterek


SEBESSG: A mozgsod s a technikk hasznlatnak gyorsasgt kpviseli. Sok techniknl fontos, hogy nagy gyorsasggal kivitelezzk ket. A sebessg szmt az ellenfl technikinak elkerlsben s hrtsban is. A sebessg a termettl is fgg. Egy elhzott vagy szimpln csak nagy termet karakter sosem fog lekrzni egy atltikus fizikummal rendelkez szemlyt valamilyen klnleges kpessg, mdszer nlkl. Nagyban sszefgg az gyessggel is. Magban a sebessg sose elg ahhoz, hogy levegvtelhez se juttasd az ellenfeledet. A karaktered megfelel kitartsi rtkek hinyban hamar ki is fradhat.

Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan a Sebessgt?

  • akinek a harcmodora a gyors tmadsokon alapszik
  • agilis fegyverforgatk, harcmvszek, orgyilkosok
  • alapbl is nagy sebessg karakterek
  • bizonyos fokig mindenkinek


GYESSG: A mozgskoordincidat s a klnbz trgyakkal val bnsmdot kifejez rtk. Az gyessg befolysolja, hogy milyen gyesen mozogsz a harcban, milyen mdon s milyen hatkonysggal hasznlod ki rzkeidet, sebessgedet, eszkzeidet s a tereptrgyakat. Bizonyos mrtkben a reflexet is jelenti. Ha a taktikussgra ptesz, nem rt az gyessgre is pontokat tenni, mivel a legtbb taktika nem kivitelezhet olyan knnyen. Nagy mrtkben sszefgg a sebessggel is, fleg, ha a manverezsre s az ellenfl technikinak elkerlsre kvnunk ersteni. Az az idelis, ha egy tlagos karakter esetben (akinl nem indokolt az gyessg tlzott fejlesztse) az gyessgen fele annyi pont van, mint a sebessg rtkn.

Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan az gyessgt?

  • akinek harcmodora precz tmadsokon, j reflexeken alapszik
  • agilis fegyverforgatk, harcmvszek, orgyilkosok
  • aki tvolsgi fegyvert hasznl (lfegyver, dobfegyver, jak)
  • nagy sebessg karakterek
  • hrtsra specializldott karakterek
  • bizonyos fokig mindenkinek


KITARTS: Ez a tulajdonsg hatrozza meg, hogy karaktered meddig brja egy harcban az ellenfl technikinak rohamt, illetve meddig br futni, kapaszkodni, stb. Azt, hogy meddig brod a harcot slyos, vagy akr kevsb slyos sebekkel, mrgekkel a szervezetedben, esetleg egyb htrltat tnyezkkel ez a tulajdonsg hatrozza meg. Azonban ne hidd, hogy jl felpakolt kitartssal hallos, pusztt technikkat is tllhetsz extra vdelem nlkl. sszefgghet az er tulajdonsggal, ha fizikai csapsok hrtsra kvnunk gyrni. A Kitarts tulajdonsga fleg a fizikai behatsok, csapsok ellen vd. A mgikus s ms energia-alap kpessgekkel szemben csak korltozott vdelmi, illetve kitart ert jelkpez.
Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan a Kitartst?

  • aki olyan technikkat hasznl, amelyek megterhelik a testet
  • aki slyosabb felszerelst, pnclt visel
  • klasszikus "er alap" karakterek
  • "tank" karakterek
  • karakterek, akiknek llkpessget nagy mrtkben megterhel kpessgeik/formik vannak
  • Dmongymlcst, Quirk-et, Nent, illetve nyenc Sejteket hasznl karakterek (az kpessgeik ebbl tpllkoznak Energia helyett; a Hakik s a Rokushikik is ilyenek)
  • bizonyos fokig mindenkinek


INTELLIGENCIA: Ez a tulajdonsg a harcokban val taktikzst segti el. Egy j taktikval akr az egsz harc megnyerhet. A taktikd kiptsben fontos szerepet jtszanak a kpessgeid s eszkzeid, emellett az esetleges csapattrsaid kpessgei is kzre jtszhatnak, pp ezrt fontos, hogy csapatharcokban a csapatmunkd is elnys pontokkal brjon. Nagyban sszefgghet a tbbi tulajdonsggal is, mivel hiba gondoltl ki egy brillins taktikt, azt meg is kell tudni valstani, fleg akkor, ha bonyolult s tbb eszkz szksges hozz, vagy csak tbb lpsben kivitelezhet. Sok karakter szmra elhanyagolhat tulajdonsg, hogyha azok csak frontlis fizikai tmadk kvnnak lenni. Mgusok s illzionistk szmra elnys, ha az intelligencia pontjai nincsenek elhanyagolva.

Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan az Intelligencijt?

  • mgusok
  • illzionistk
  • alkimistk
  • esperek
  • akik elmre hat kpessgeket hasznlnak
  • akik "komplexebb" kpessgek hasznlatra specializldnak (pl. msols, elrelts, rzkels, egyb sszetettebb kpessgek stb.)
  • akik bonyolult gpeket hasznlnak
  • viszonylagos vdelem gyannt illzionistk s ms elmemanipulcis kpessgekkel mkd karakterekkel szemben
  • taktikus karakterek


ENERGIA: Az energid nagysgt jelenti, minl nagyobb az energid, annl tbbszr vagy kpes technikt hasznlni a harcban. Az energit 98%-ban az energia alap, mgikus, esper, telepatikus s egyb termszetfeletti kpessgek esetben nzzk, a fizikai csapsoknl nem. Fontos, hogy ez csak az energid mennyisgt hatrozza meg. A minsge s intenzitsa a karakteredtl s annak erteljesebb formitl (pldul Super Saiyan) fgg. Az itt szmon tartott energiba beletartozik a chakra, a llekenergia, a magoi, s minden ms animbl vagy mangbl szrmaz energiafajta, amit az oldalon megtallsz. Mgusok, illzionistk s ersebb formkat felvenni kpes karakterek szmra fokozottan ajnlott a fejlesztse.

Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan az Energijt?

  • kimondottan mgusok
  • illzionistk
  • akik energijukbl trgyakat formlnak, teremtenek
  • akik energit fogyaszt lnyeket idznek
  • brmilyen energia-alap kpessget hasznl karakterek (ide sorolhat a Chakra, a Ki, a Cosmo, a KHR-es lngok, a Llekenergia, a Furyoku, a Magoi, a mgikus er egyb megnevezsei is)
  • bels energiafogyasztst ignyl fegyvereket hasznl karakterek
  • karakterek, akiknek sok energit emszt kpessgeik, formik vannak
  • tkokat, antimgit hasznl karakterek
  • a legtbb Fate-s szolga karakter
  • flpusztakezes-flmgus karakterek
  • fl fegyverforgat-flmgus karakterek

KZDELEMPONTOK

A pontok msik csoportja a harcmodorokra vonatkozik. KP-nak, azaz Kzdelempontnak nevezzk ket. Kezdsnl mind a hat harcmodorhoz kapsz egy-egy pontot, viszont plusz pontot csak a tanonckpzs sorn, ksbb pedig harcokkal, esetleges ches tevkenysgekkel szerzel. Minl tbb pont van az egyik harcmodoron, annl inkbb gy fogsz kzdeni a csatk sorn s annl inkbb leszel kpes ellenllni az ellenfeled olyan tpus csapsainak.
Egy harcmodoron legfeljebb 100 pont lehet! Ltezik azonban a LIMITTRS opcija is, melyet S-szinten lehet kivltani 70 Aranyrt, egyetlen egy harcmodorra vonatkozan, amennyiben megvan rajta a 80 pont! A Limittrs utn az adott harcmodoron mr 120 pont lehet maximum.


PUSZTAKEZES HARCMODOR: A pusztakezes kpessgek hasznlatt s az egyszer pfls hatkonysgt nveli. Ha egy karakter kpessgei pusztakezes harcmvszethez kapcsoldnak, rdemes ezt a harcformt fejleszteni. sszefgg a legtbb tulajdonsggal.

Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan a Pusztakezes harcmodort?

  • tsekbl, rgsokbl ll harcmodort alkalmaz karakterek (pl. taijutsu hasznlk)
  • brmilyen pusztakezes harcmodort, harcmvszetet alkalmaz karakterek
  • flpusztakezes-flmgus karakterek
  • minimlisan fegyverforgatk szmra is (segt nekik, hogy nehezebben fegyverezhessk le ket)
  • orgyilkos karakterek (amennyiben pusztakezes harcmodort folytatnak)
  • harcra alkalmas farokkal, csppal, egyb testrsszel rendelkez karakterek
  • olyan karakterek szmra, akiknek testk egy rsze a fegyver, vagy rszben fegyverr alakthat
  • srkny vagy egyb szrny alakkal rendelkez karakterek (ilyenkor az talakult formjuk farokcsapsaira, szrnycsapsaira, tombolsra is ez a KP vonatkozik)


FEGYVERFORGATS: Eme rtk a kzelharci fegyverek hasznlatra vonatkozik, legyen sz kardrl, lndzsrl, kisksrl, buzognyrl vagy egybrl. Azt befolysolja, hogy a karaktered milyen jl forgatja az adott fegyvert, mennyire tmaszkodik r a harcokban. Igny szerint megadhat egy fegyvernem, amire a karaktered specializldni fog, pldul kardforgatsra.
Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan a Fegyverforgatst?

  • karddal, lndzsval, trrel, fejszvel, kaszval, ostorral s egyb kzelharci fegyvernek tekinthet eszkzzel kzd karakterek
  • ide tartoznak a pajzzsal kzd karakterek is
  • orgyilkos karakterek (amennyiben kzelharci fegyvert hasznlnak)
  • fl fegyverforgat-flmgus karakterek


TVOLSGI FEGYVEREK: A tvolsgi fegyverek hasznlatt preferlja a karaktered, ha erre az rtkre ptesz. rtsnk ez alatt jakat, klnbz puskkat, gykat, stb. Ettl a harcmodortl fgg, hogy mennyire kpes hatkonyan alkalmazni a megnevezett fegyvernemeket a harcokban vagy eventeken. Igny szerint megadhat egy specifikus fegyvernem, amire a karaktered specializldik.
Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan a Tvolsgi fegyverhasznlatt?

  • jszok
  • lvszek (lfegyvert, gyt, szmszerjat, cszlit hasznl karakterek)
  • dobfegyvereket hasznl karakterek (ide tartoznak a grntok, dinamitok s egyb  elhajthat robbantszerek is)
  • harcban kzelharci fegyvereket eseti jelleggel elhajt karakterek (pl. lndzsahajts)


MGIA: Fleg energia-alap kpessgeket vetsz be a harcban. Hatkonyabban leszel kpes hasznlni kpessgeidet klnbz szitucikban, emellett tlszrnyalhatsz ms mgusokat. Mint azt a tulajdonsgoknl is feltntettem, a mgusok ltal technikk tbb energin alapul kpessgcsaldot foglalnak magukba, ezltal a klnbz energiasugarakat s valamilyen szinten a telepatikus kpessgeket is. Nagy energiaszintre lesz szksge annak, aki a mgikus harcmodorra specializldik. A bonyolultabb mgikhoz minl nagyobb mgiaszint szksgeltetik.

Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan a Mgijt?

  • kimondottan mgusok
  • brmilyen energia-alap kpessget hasznl karakterek (az alkalmazott techniktl fgg, mekkora Mgiaszintet ignyel: az egyszerbb, mginak nem kimondottan nevezhet technikk (pl. Ki-lvedkek) kisebb Mgiaszintet ignyelnek)
  • elemi belltottsg karakterek  (fszably szerint)
  • flmgus-flpusztakezes karakterek
  • flmgus-fl fegyverforgat karakterek


KOMPLEXITS: A komplex harcmodorok kre egy gyjtkategria, mely magba foglal minden olyan harcmodort, amihez nagyobb szint intelligencia s taktikai rzk szksges. Ilyenek pldul az illzionista karakterek, akik technikikkal az ellenfl elmjnek megtvesztsre utaznak, de ide sorolhatak azok a szemlyek is, akik szintn az elmemkdssel kapcsolatos kpessgekkel operlnak (pl. gondolatolvass, agymoss, elrelts, stb.). A komplexitst rdemes annak is fejlesztnie, aki sok idzett lnnyel kzd egyszerre, vagy seregeket irnyt (pl. eventek vagy dungeonok sorn). A bonyolultabb mgik, a klnbz jelensgeket, erhatsokat, illetve anomlikat manipullni kpes technikk hasznlathoz is rendkvl szksges (kvzi alapvet a fejlesztse), emellett a klnbz tbbmozzanatos, taktikussgot ignyl kpessgek kivitelezshez is elkl. A mrgezst, betegsgeket, valamint hasonl sttuszromlst okoz kpessgek hasznlathoz is eme harcmodor kiptse szksges. Az Intelligencia tulajdonsgt ktelez fejleszteni hozz relatve nagy mrtkben.
Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan a Komplexitst?

  • illzionistk, genjutsu hasznlk, kd lng hasznlk
  • elme-alap kpessgeket hasznl karakterek (pl. gondolatolvass, agymoss, emlkmdosts, stb.)
  • csapdalltsra specializldott karakterek
  • mrgeket, vrusokat, (biolgiai jelleg) bntsokat alkalmaz karakterek
  • msol kpessgeket bevet karakterek
  • klnsen bonyolult mgikat vagy egyb kpessgeket hasznl karakterek (pl. erhatsok manipulcija (kivve a gravitcit, az Mgibl is tpllkozhat ugyangy), sorsmanipulci, szerencse-befolysols, idmgik, trmgik, egyb nehezen rtelmezhet vagy rzkelhet kpzeteket/fizikai jelensgeket befolysol kpessgek, stb.)
  • seregeket, vagy nagyobb szm idzett lnt/magukrl kpzett klnt irnyt karakterek


MESTERHARC: A klnbz lnyekkel, illetve specilis eszkzkkel val egyttmkd harcot szimbolizlja. Eme harcmodortl fgg az, hogy milyen hatkonyan, milyen sszhangban vagy kpes kzdeni sajt lnyed/klnleges fegyvered mellett. Ebbe a kategriba tartoznak az idzett lnyek, a legtbb rnyr, a bbok, a mechk, az llati trsak, a dobozfegyverek, a szellemek, specilis esetekben a szolgk s egyb hasonlk. A Mesterharc fontossga fknt abban llapthat meg, hogy a lny, vagy gpezet mennyire tekinthet "nllnak", mennyire van sajt alakja, mozgsa, vagy akr szemlyisge. Amennyiben ezek a vonsok jelentsebb mrtkben megvannak, tbb pont szksgeltetik ezen a harcmodoron. Harci gpek s mechk (valamint az azokkal (vagy egyb entitsokkal) val egyesls) esetben a gpezet / mecha komplexitstl s nagysgtl fgg az rtk fontossga.
Kinek ajnlatos fejleszteni kimondottan a Mesterharct?

  • akik brmilyen lnnyel, robottal vagy egyb mellettk harcol teremtmnnyel kzdenek (vagy akr egyeslnek)
  • rnyr (Stand) mesterek
  • Shaman King-es szellemekkel kzd karakterek
  • idzett lnyek, familirisok, ha bizonyos fok ntudatuk van (pl. dobozllatok, Naruto-s idzsek)
  • seregeket, vagy nagyobb szm idzett lnt/magukrl kpzett klnt irnyt karakterek (minl tbb kln van s minl jobb minsgek/ersebbek azok, annl nagyobb rtkben szksges a Mesterharc ptse)
  • nekromantk (holtak feltmasztsval kzd karakterek)
  • mechkat (robotokat) vezet pilta karakterek (akkor is, ha kvzi "sszeolvadnak" velk s lekvetik a mozgsukat)
  • llatokkal, egyb trsakkal (lnyekkel) kzd karakterek
  • bizonyos nll szemlyisggel rendelkez fegyvereket hasznl karakterek (pl. Soul Eater-es fegyvertrsakat vagy Noragami-s Shinkiket hasznl szemlyek (viszont a Zanpakuto-k nem tartoznak ide)) - csak korltozott mrtkben szksges a Mesterharc
  • Charyeok-hasznlk, amennyiben megidzik a kpessgket klcsnad alakot is bizonyos technikik bevetse sorn
 
 
Az oldal jelenleg
ZRVA!
 
NYITS jnius 21-n!

Az oldal bngszse szmtgprl, vagy telefonos bngszbl, egyszerstett nzetben ajnlott!

 
 
 
 


Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG