Ezeket a technikkat s felszerelseket csak Tokisaki Kurumi veheti meg!
Hatalmas Reiryoku-szint
Kurumi hatalmas mennyisg s intenzits reiryoku-szinttel rendelkezik.
r: 50000 Er
Fejlettebb Tvharci Kszsg
Kurumi rendkvl pontosan s hatkonyan bnik a klnbz lfegyverekkel, egyszerre akr tbbet is hasznlva.
r: 20000 Er
Fejlett Tvharci Harcmodor 1. Szint
A tvharci kszsget kiegszt s fokoz kpessgsorozat.
Rang: C
r: 3500 Er
Fejlett Tvharci Harcmodor 2. Szint
Felttelek: Fejlett Tvharci Harcmodor 1. Szint
Rang: B
r: 6000 Er
Fejlett Tvharci Harcmodor 3. Szint
Felttelek: Fejlett Tvharci Harcmodor 2. Szint
Rang: A
r: 9000 Er
Fejlett Tvharci Harcmodor 4. Szint
Felttelek: Fejlett Tvharci Harcmodor 3. Szint
Rang: S
r: 15000 Er
Fejlett Tvharci Harcmodor 5. Szint
Felttelek: Fejlett Tvharci Harcmodor 4. Szint
Rang: S
r: 22500 Er
Fejlett Id Mgia Hasznlat
Kurumi minden olyan technikt sokkal eredmnyesebben s hatkonyabban alkalmaz msoknl, amelyek az id manipullsval kapcsolatosak.
r: 15000 Er
Rszleges Llek Alak
Miutn Shido lepecstelte az erejt, Kurumi csak a 10%-t kpes hasznlni a hatalmnak. Ennek ellenre, ha komoly rzelmi hats ri, akr nagyobb ert is kpes visszanyerni egy rvid idre, viszont ezt nem kpes kontrolllni. Ez a kpessg nagyobb fizikai ervel s sebessggel ruhzza fel t.
r: 20000 Er

Eredeti Llek Alak
Ez Kurumi valdi formja, melyben rendelkezik ez eredeti hatalmval. Mint Lleknek, neki is hatalmas mennyisg Reiryouku s egy nagyobb emberfeletti er ll a rendelkezsre.
Felttelek: Rszleges Llek Alak
Rang: B
r: 30000 Er
Innentl mindegyik technikhoz szksges a Rszleges Llek Alak!
Lebegs
Kurumi Llekknt kpes a replsre.
Rang: C
r: 5000 Er
Trutazs
Kurumi Llekknt kpes utazni a trben a rendes vilg s a sajtja kztt, gy brhol kpes megjelenni, ahol akar. Harc kzben ezt nem tudja kamatoztatni.
Rang: B
r: 5000 Er

Trrengs Elidzs
Egy jkora trrobbans, ami akkor keletkezik, ha a Llek nem hasznlja (szndkosan vagy tudatlanul) a trutazst elg krltekinten. A robbans egy egsz vrosrszt kpes a flddel egyenlv tenni, elpuszttva mindent, ami a hatkrn bell van. Elidzhet szndkosan tmadsknt is, s akkor mg a trutazst sem kell hasznlni hozz. Alternatv felhasznlsa, hogy msval prhuzamosan idzik el, s akkor a kt er kioltja egymst.
Felttelek: Trutazs
Rang: S
r: 35000 Er
Nightmare – Rmlom
Kurumi a legegyedibb kpessg(ek)el rendelkezik a Lelkek kztt. Kpes manipullni az rnyakat s az idt, valamint a sajt mltbli njeit is harcba hvni. Az energiakszleteit s kpessge ltal felemsztett idejt kpes ptolni azzal, hogy llnyek (de fleg emberek) idejt falja fel.
Egyb: Kurumi nevelje ez a kpessg mell egy szmllt kap, ami mindenegyes gyztes harc utn n eggyel, miutn megvette az "rnyk Manipulci 1. Szint" kpessget. Minden jelz bnusz energit, emellett Zafkiel hosszabb hasznlatt biztostja Kurumi szmra (mivel visszaszerzi s megemeli az elfogyaszthat idejt).
Felttelek: Rszleges Llek Alak
r: 30000 Er
Kovs Pisztoly s Muskts
Kurumi lfegyverei, amiknek a kinzete olyan, mintha a kzpkorbl szrmaznnak. Szksgesek Zafkiel kpessgeinek hasznlathoz, de sima lvedkeket is kpesek kilni.
Felttelek: Nightmare - Rmlom
r: 5000 Er
rnyk Manipulci 1. Szint
Kurumi kpes brmilyen rnykban megbjni - ezt ltalban meneklshez hasznlja. A sajt rnykt a szemlyes zsebdimenzijaknt hasznlja, aminek kt kln rtege van. Az egyikben a klnjait szokta megidzni, trolni, mg a msik amolyan gyomorknt funkcionl, ahov az ldozatai kerlnek, majd szp lassan megemsztdnek s gy nyeri ki az idejket a sajt idejnek s energiakszletnek feltltshez. Ezen a szinten mg csak viszonylag kevs klnt kpes trolni rnykban, a bekebelezs is lassabban trtnik meg.
Felttelek: Nightmare - Rmlom
Rang: B
r: 30000 Er
rnyk Manipulci 2. Szint
rnykmanipulcija sokkal kifinomultabb vlik. Kurumi energiaszintjtl fggen akr a vgletekig idzheti a klnjait rnykbl. Bekebelezsnek sebessge is a maximumra emelkedik.
Felttelek: rnyk Manipulci 1. Szint
Rang: A
r: 45000 Er

Klnok
Ezeket a klnokat a nyolcadik goly erejvel hozta ltre, a sajt mltbli njei, akik rendelkeznek a tudsval, szemlyisgvel s erejnek egy rszvel, de gyengbbek nla. Zafkiel-t sem kpesek hasznlni. Amikor az rnykban tartzkodnak, fehr kezek formjban is megjelenhetnek, amik megragadjk s lefogjk az ellenfelet.
Felttelek: Nightmare – Rmlom, Nyolcadik Goly: Het
Rang: S
r: 30000 Er
Idrabl Kastly
Kurumi ltrehoz egy territriumot, amivel akr egy egsz iskolt is kpes lefedni. Az ezen a terleten bell lv szemlyek leterejt folyamatosan nyeli el, ami lland energiaforrst biztost szmra. Mr pusztn a territriumon belli mozgshoz is komoly vdelemre vagy ellenllsra van szksge a bennragadtaknak.
Felttelek: Nightmare - Rmlom
Rang: S
r: 50000 Er

Zafkiel
Kurumi angyala, egy hatalmas ra, aminek a szmlapjn minden szm egy idmanipulcis kpessget rejt. Kurumi a fegyvereivel ramutat alakot formz, s betlti a neki kell golyt. Ezeket aztn vagy magra, vagy az ellenfelre, vagy valamilyen trgyra lvi, attl fggen, hogy melyiket hogyan akarja hasznlni. Minden egyes lvs a htra lv idejbl vesz el, amit a bal szemben lv ra jelez.
Felttelek: Nightmare – Rmlom, Kovs Pisztoly s Muskts
r: 70 Arany
Innentl mindegyik technikhoz szksges a Zafkiel!
Els Goly: Aleph
Felgyorstja a clpont kls idejt (gyorsabb mozgs).
Rang: B
r: 6000 Er
Msodik Goly: Bet
Lelasstja a clpont kls idejt (lassabb mozgs).
Rang: B
r: 6000 Er
Harmadik Goly: Gimmel
Felgyorstja a clpont bels idejt (regeds).
Rang: A
r: 10000 Er
Negyedik Goly: Dalet
Visszaforgatja az idt a clponton. Kurumi leginkbb ezt a sajt gygytsra szokta hasznlni. Halottak feltmasztsra nem hasznlhat.
Rang: A
r: 15000 Er
tdik Goly: Hei
Kurumi ezzel a golyval kpes a jvbe tekinteni. A tlzott hasznlata megerlteti az elmjt.
Rang: S
r: 20000 Er
Hatodik Goly: Vav
A clpont tudatt elkldi a mltbeli testbe nhny napra. Egyedi tulajdonsga, hogy csak amikor a tudata visszakerl a jelenbe, a felhasznlt idejt visszanyeri, amennyiben magn hasznlta. Fszably szerint csak eventek s esetleges dungeonok sorn hasznlhat!
Rang: S
r: 15000 Er
Hetedik Goly: Zayin
Ideiglenesen meglltja a clpont idejt.
Rang: S
r: 30000 Er
Nyolcadik Goly: Het
Ltrehoz a clpont egy korbbi njrl egy klnt.
Rang: S
r: 15000 Er
Kilencedik Goly: Tet
Ezzel a golyval Kuruminak lehetsge van megosztani az rzkeit valakivel egy msik pontban az idben, vagy egy msik dimenziban.
Rang: B
r: 5000 Er
Tzedik Goly: Yud
Ha ezzel a golyval Kurumi egy trgyon keresztl fejbelvi magt, akkor kpes lesz annak a mltjba belepillantani. Egy kzvetlen fejlvssel helyrelltja az elvesztett emlkekeit a clpontnak.
Rang: B
r: 5000 Er
Tizenegyedik Goly: Yud Aleph
A clpontot elre kldi a jvbe. A felhasznlt energitl fgg, hogy mennyi ideig tartzkodhat ott, mieltt visszakerl a sajt idskjra. Fszably szerint csak eventek s esetleges dungeonok sorn hasznlhat!
Rang: S
r: 20000 Er
Tizenkettedik Goly: Yud Bet
A clpontot a mltba kldi vissza. A felhasznlt energitl fgg, hogy mennyi ideig tartzkodhat ott, mieltt visszakerl a sajt idskjra. Ha az illet komoly vltoztatst vgez ez id alatt, akkor egy teljesen j vilgot hoz ltre, mikor visszatr. Neki viszont nem lesznek emlkei a vltozsokrl, hiszen nem azokat lte meg, az eredeti vilgra fog emlkezni. Fszably szerint csak eventek s esetleges dungeonok sorn hasznlhat!
Rang: S
r: 80000 Er
Asztrlis Ruha: Elohim
Kurumi bbor s fekete szn lolita stlus asztrlis ltzke. Nmi vdelmet ad fizikai s energia alap tmadsok ellen.
Felttelek: Nightmare - Rmlom
r: 50 Arany

Rasiel
Miutn Kurumi megszerezte Nia kristlyt, szert tett annak angyalra is. Rasiel hasznlja brmilyen informcit megtudhat, ami valaha megtrtnt a fldn, ezzel szinte mindentudv vlik. Ersebb blokkol kpessgek esetn az adott szemlyrl nem tud kzvetlen informcit szerezni.
r: 25000 Yen s 100 Arany
|