Ezeket a technikkat s eszkzket csak Judge Q veheti meg!
Hatalmas Szerencse
Q hatalmas szerencsvel van megldva, mely igen fontos egy-kt technikjhoz.
Egyb: A kpessg megvsrlsa utn Q nevelje 5 szm helyett 6-ot tehet a lottn. Emellett nagyban segti a "A Szlhmos Dala" s "A Bohc Dala" technikk hatst.
r: 7000 Er
Fejlett Kaszaforgat Kszsg
Kifinomult kaszaforgat kszsget biztost passzv kpessg.
r: 15000 Er
Fejlett Kaszaforgats 1. Szint
Rang: C
r: 3500 Er
Fejlett Kaszaforgats 2. Szint
Felttelek: Fejlett Kaszaforgats 1. Szint
Rang: B
r: 6000 Er
Fejlett Kaszaforgats 3. Szint
Felttelek: Fejlett Kaszaforgats 2. Szint
Rang: A
r: 9000 Er
Fejlett Kaszaforgats 4. Szint
Felttelek: Fejlett Kaszaforgats 3. Szint
Rang: S
r: 15000 Er

Charyeok: Joker
Q Charyeokja, egy sznes ruhkban lv, keresztes szemkendvel rendelkez, llandan ijeszten vigyorg bohc, kaszval a kezben. Joker megidzhet a harcok sorn is, hogy harcoljon a mestere mellett. Joker fszerepe a harcokban inkbb Q elltsa klnfle fegyverekkel (mint a krtyk s a kasza), s azoknak a trkks felhasznlsa.
r: 20000 Er
Innentl mindegyik technikhoz szksges a Charyeok: Joker!
Joker Kaszja
Joker kaszja, mely vrs szn, ktl, s igen les. A kaszt kpes tadni Q-nak. Az tads utn, ha Joker gy kvnja, kpes egy msik ugyanolyan kaszt megjelenteni magnak.
Rang: C
r: 5000 Er
Krtyk Idzse
Joker egyik kpessge, mellyel nagymennyisg, akr vgtelen krtyt biztosthat Q-nak (ameddig energiakszlete kitart). A krtyk minsgi kardokkal vetekszenek lessg tern. Megidzsk kis mennyisg energit vesz ignybe.
Rang: B
r: 10000 Er
Joker Trfja
Ezzel a technikval Q lerak maga al egy krtyt, majd mikor kikerli az ellenfl csapst, Joker keze a fldhz fogja clpontjt, ezzel akadlyozva annak mozgst.
Felttelek: Krtyk Idzse
Rang: B
r: 6000 Er

Joker A Krtyban
Q kpes az ltala elhajtott krtykba megidzni Jokert vagy csak nhny testrszt, mellyel egsz szp meglepets tmadsokat kpes kivitelezni.
Felttelek: Krtyk Idzse
Rang: A
r: 9000 Er

Kaszapengk
Ezzel a kpessggel Q kpes a krtyalapokbl megidzni kaszjnak pengjt. Egyidben akr tbbszr is alkalmazhatja eme technikt.
Felttelek: Krtyk Idzse, Joker Kaszja
Rang: S
r: 15000 Er

rnyk Kaszk
Ezzel a kpessggel Q nem csak pengket kpes elhvni a krtykbl, hanem mr a kasza egszt is, ami azonnal lecsap ellenflre. A kaszk ilyenkor gy nznek ki, mintha rnyakbl lennnek, s hajlkony lesz a nyelk, amivel nagyobb lendlettel tudnak lecsapni, vagy akr le is kpesek fogni clpontjt.
Felttelek: Krtyk Idzse, Joker Kaszja,
Rang: S
r: 30000 Er

Kzvetlen Szerzds: Joker
Egy ritka kpessg, amelyet csak kivteles Charyeok hasznlk tudnak alkalmazni. Ez egy szerzds Q s Joker kztt, amely knnyebb kommunikcit biztost szmukra, illetve hatalmas fizikai ervel, sebessggel s energiakszlettel ruhzza fel Q-t a csata htralv rszben. Emellett megemeli minden olyan kpessgnek az erejt, amit Charyeokjnak ksznheten tud alkalmazni. Alkalmazsakor Q-n megjelenik egy lila kpeny arany dszekkel, s egy Joker larc.
Rang: A
r: 45000 Er
Innentl mindegyik technikhoz szksges a Kzvetlen Szerzds: Joker!

Grand Circus
Ezzel a kpessggel Q leidz maga mell 4 klnbz bohcot, hogy segtsk t a harcban.
Rang: S
r: 15000 Er

nkivetts
Ezzel a kpessggel Q kpes sajt kpmst egy bohcra rhelyezni s ezzel megtveszteni ellenfelt.
Felttelek: Grand Circus
Rang: C
r: 3500 Er
Bohcok Idzse 1. Szint
A Q ltal leidzett bohcoknl felfedezhet, hogy valamilyen szinten kpesek az nll gondolkodsra. A szintezs azt mutatja be, hogy mennyire kpesek nllan cselekedni s mennyire ersek az adott bohcok. Ezen a szinten mg csak elenysz intelligencia-szinttel rendelkeznek, s egy tlagember erejvel rendelkeznek.
Felttelek: Grand Circus
Rang: A
r: 25000 Er
Bohcok Idzse 2. Szint
Ezen a szinten mr majdnem egy ember intelligencia-szintjvel s viszonylagos emberfeletti ervel rendelkeznek
Felttelek: Bohcok Idzse 1. Szint
Rang: S
r: 25000 Er

Kevers
Ezzel a kpessggel Q megidz magnak egy tvenkt lapos krtyapaklit, s ezek eldobsval klnfle bohcokat idz meg. A bohcokbl ll repertor elg nagy, mivel klnbz mretekben s klnbz fegyvernemben (pldul kaszval, kssel, karddal) is elfordulnak. Ha elpuszttunk egy bohcot, akr tbb kisebb bohc is kiugorhat belle, vagy akr egy nagyobb rhullhat Q clpontjra, ezzel sszenyomva azt. Ltezik mg olyan lehetsg is, hogy egy risi bohc fej jelenik meg ellenfele alatt, amely bekebelezi t. Igen soksznen kihasznlhat technika.
Felttelek: Krtyk Idzse, Bohcok Idzse 2. Szint
Rang: S
r: 30000 Er
 
Pantomim
Hasznlatakor magt s az ellenfelt is bezrja egy fekete-fehr kockamints szobba, amelybl nem lehet kitrni, mg a kpessg tart. A szobn bell nem hatnak azok a fizikai trvnyek, melyek a kinti vilgban befolysoljk mindennapjainkat. Ekkor Q megidz magnak egy tvenkt darabos krtyapaklit, amely az ellenfelnek a lemsolt kpessgeibl s tseibl ll, amit a harc sorn hasznlt (legyen az fizikai vagy mgikus eredet), majd visszakldi azokat r, vagy pp hrtja velk annak tmadsait. Amikor elfogy mind az tvenkett darab krtya, akkor a kpessg megsznik.
Felttelek: Krtyk Idzse
Rang: S
r: 50000 Er

Az tvenharmadik Krtya: Joker
Q adusza. Miutn eldoblta a Pantomim mind az tvenkt lapjt, akkor kpes eldobni mg egy tvenharmadikat is, ami visszatkrzi az ellenflre Q minden srlsnek a sokszorost.
Felttelek: Pantomim
Rang: S
r: 100000 Er

A Szlhmos Dala
Egy kiegszt technika, melyet Q azrt tallt fel, hogy ki tudja kszblni viszonylag gyenge llkpessgt az tvenharmadik krtya hasznlata miatt. A lnyege, hogy Q kpes a krtyk elhasznlsa utn ttranszferlni a kapott sebzst egy Joker klnra, ezzel srls nlkl megszni az adott tmadsokat. m erre mindig csak tizenkett a tizenhromhoz eslye lesz, gy elg kockzatos a hasznlata, m annl jvedelmezbb, ha ppen szerencsje van. gy kpes lehet akr karcols nlkl alkalmazni tvenharmadik krtyjt.
Felttelek: Az tvenharmadik Krtya: Joker, Kevers
Rang: S
r: 35000 Er

A Bohc Dala
Q msik klnleges technikja, mely szintn a szerencsjn alapul. Joker eldob egy negyvenhrom oldal dobkockt, mellyel ha pontosan negyvenhrmat dob, akkor egy hatalmas krtykbl ll krtyaes fog ellenfelre zdulni, amely tulajdonkppen sztdarabolja azt. A technika kikerlhetetlen, ugyanis a krtyk kvetni fogjk Q clpontjt mindaddig, amg el nem talljk.
Felttelek: Krtyk Idzse
Rang: S
r: 40000 Er
|