Ezeket a technikákat és eszközöket csak Cinder Fall veheti meg!
Semblance: Schorching Caress - Perzselő Érintés
Cinder képességének köszönhetően fel tudja forrósítani a közelében lévő nem túl nagy tárgyakat, valamint ezáltal formálni alakjukat. Legjellemzőbben úgy használta ki eme képességét, hogy a közelében lévő törmelékelet, kristályokat és egyéb tárgyakat szinte robbanásig hevítve lőtte neki az ellefeleinek.
Feltételek: Aura Használata 1. Szint
Ár: 20000 Erő
"Fall Maiden" - Az Ősz Hajadon
A négy, egyesek szerint a négy évszakot képviselő hajadon erejének egyik hordozójaként, Cinder hatalmas mágikus affinitással, valamint energiával rendelkezik. Képes tűz, hő alapú és egyéb mágiák manifesztálására. Gyakorlatilag egy jelentősebb erőnövekedést jelent ez a Semblance-e számára, amihez így szinte alapanyagra, tárgyakra sincs szüksége annak használatához.
Feltételek: Semblance: Schorching Caress - Perzselő Érintés
Ár: 50000 Erő
Repülés
Cinder a hajadon erejének hordozójaként képes gyors, jól írányítható repülésre.
Feltételek: "Fall Maiden" - Az Ősz Hajadon
Rang: C
Ár: 5000 Erő
Fegyverek Idézése
Cinder jellemzően különfajta közelharci fegyvereket idéz, amiket hatékonyan forgat a közelharcban. Túlhevítve az ellenfélnek is lőheti a fegyvereket és így akármikor fel is robbanthatja azokat.
Feltételek: "Fall Maiden" - Az Ősz Hajadon
Rang: B
Ár: 6000 Erő
Könyörtelen Harcos 1. Szint
Cinder kiváló harcosként volt már számontartva már azelőtt is, hogy megszerezte volna a Fall Maiden erejét. Gyors, precíz (bár a későbbiekben inkább örjöngő) csapásokra építő harcstílusának köszönhetően könnyedén az ellenfelei fölé kerekedhet.
Feltételek: valamilyen pengével ellátott fegyver
Rang: C
Ár: 3500 Erő
Könyörtelen Harcos 2. Szint
Feltételek: Könyörtelen Harcos 1. Szint
Rang: B
Ár: 6000 Erő
Könyörtelen Harcos 3. Szint
Feltételek: Könyörtelen Harcos 2. Szint
Rang: A
Ár: 9000 Erő
Árnykar
Miután Cinder elveszítette bal karját, az egy Grimm lény végtagjával lett pótolva Salem jóvoltából. Eme éles karmokkal ellátott ujjakkal rendelkező végtagot, Cinder képes igencsak nagy távolságra kinyújtani,ezáltal akár távolról is támadást indítani vele. Sérülés esetén szinte azonnal regenerálódik, ha levágják vissza is nő. A grimm kar gyengeségei közé tartozik az, hogy gyengévé teszi Cindert az Ezüst Szemmekkel szemben, valamint a regenerálódása sem fájdalommentes.
Ár: 10000 Erő és 10 Arany
Midnight
Cinder ikerpengéi, amiket összeillesztve íjként is képes használni.
Ár: 5000 Yen és 10 Arany
Ezeket a technikákat és eszközöket csak Neopolitan veheti meg!
Semblance: Overactive Imagination - Eltúlzott Képzelet
Neo Semblance-e lehetővé teszi, hogy fizikai illúziókat hozzon létre magáról, illetve másokról. Eme illúziók megsemmisülésükkor az üvegre jellemző módon törnek szét.
Feltételek: Aura Használata 1. Szint
Ár: 15000 Erő
Alakváltás
Neo tökéletesen le tudja másolni mások kinézetét, de beszédre eme formában sem képes (mivel néma a karakter).
Feltételek: Semblance: Overactive Imagination - Eltúlzott Képzelet
Rang: C
Ár: 2500 Erő
Elfedés
Neo jelentősebb területre kiterjedő, nagyobb objektumokat felhasználó illúzió képessége. Több hasonmást alkothat, valamint nagyobb járművek, állatok és miegymás helyzetét és külsejét is befolyásolhatja láthatólag.
Feltételek: Semblance: Overactive Imagination - Eltúlzott Képzelet
Rang: B
Ár: 6000 Erő
Professzionális Ügynök 1. Szint
Neo alacsony termetét tökéletesen kihasználva, gyors és akrobatikus harcstílussal rendelkezik, ami igencsak veszélyes gonosztevővé teszi őt. Az illúzióival kombinált közelharci szakértelmének köszönhetően még szinte Cinderrel is könnyedén elbánt.
Rang: C
Ár: 3500 Erő
Professzionális Ügynök 2. Szint
Rang: B
Ár: 6000 Erő
Professzionális Ügynök 3. Szint
Rang: A
Ár: 9000 Erő
Hush
Neo egy stílusos esernyőt használ fegyvereként a harcban. Az esernyő szerkezete önmagában elég erős támadások védésére, valamint szárában egy tűhegyes penge van rejtve az ellenél hirtelen ledöfésére.
Ár: 3000 Yen
Ezeket a technikákat és eszközöket csak Salem veheti meg!
Magas Mágikus Affinitás
Salem az emberiség első hullámának képviselőjeként jelentős mágikus képességekkel bír, illetve energia szintje sem elhanyagolható. Képes energia alapú technikák azonnali létrehozására és alkalmazására, mint például különféle pusztító energiasugarak lövésére a kezeiből.
Ár: 65000 Erő
Lebegés
Salem képes lebegni, repülni bizonyos magasságokban, egy gomolygó energiaörvény segítségével.
Feltételek: Mágikus Affinitás
Rang: C
Ár: 5000 Erő
Energiasugarak
Salem támadólag nem túl erős energiasugarakat, energianyalábokat manifesztál, lő ellenfeleire.
Feltételek: Mágikus Affinitás
Rang: C
Ár: 2500 Erő
Tisztánlátás
Salem képes távol történő eseményeket megfigyelni kristálygömbjén keresztül.
Feltételek: Mágikus Affinitás
Rang: C
Ár: 2500 Erő
Telekinetikus Erő
Salem képes pusztán az akaratával szinte akármit mozgatni, illetve összeroppantva elpusztítani.
Feltételek: Mágikus Affinitás
Rang: A
Ár: 15000 Erő
A Halhatatlanság Átka
Az Istenek megátkozva Salemet, halhatatlanná tették őt. Ez a halhatatlanság lehetővé teszi számára, hogy teste ne öregedjen, illetve ténylegesen elpusztíthatatlanná teszi őt. Ha a teste meg is semmisülne, akkor is képes relatív rövid idő alatt újraalkotni azt.
Ár: 100000 Erő
A Grimmek Úrnője
Miután az első emberiséget eltörölték az Istenek, Salem a Sötétség Földjén lévő Grimm medencék egyikébe vetette magát nagyobb erő reményében, ami nagyjából be is jött. Salem fiziológialig keveredett a Grimm lényekkel, így fizikai ereje is megnövekedett, illetve lehetővé vált számára az azokra jellemző képességek alkalmazása. Új formája lehetővé tette számára, hogy a Grimm lényeinek parancsoljon, ezáltal azoknak abszolút mesterévé váljon.
Feltételek: A Halhatatlanság Átka
Ár: 20000 Erő
Árnykarok Idézése
Salem, Cinder karjához hasonló Grimm karokat idéz, amikkel hatékonyan támadhat, illetve teheti mozgásképtelenné az ellenfeleit.
Feltételek: A Grimmek Úrnője
Rang: B
Ár: 10000 Erő
Grimmek Teremtése
Salem a Grimmek abszolút mestereként képes Grimm lényeket alkotni, illetve akár keresztezni is, így létrehozva sokkal erősebb egyedeket.
Feltételek: A Grimmek Úrnője
Rang: A
Ár: 15000 Erő
Figyelő
Egy csápokkal ellátott, kristálygömb jellegű Grimm, amely lebegve mozog. Salem elsősorban egyfajta médiumaként használja a távolabbi események megfigyeléséhez, illetve kapcsolatfelvételhez. Eme lény csápjaival könyörtelen csapásokat tud indítani, valamint képes mások megkötözésére, megfojtására is.
Feltételek: Grimmek Teremtése
Rang: C
Ár: 5000 Erő
Beringel
Kifejezetten harcászati célokra tenyésztett Grimm, amely egy masszív, démoni gorilla benyomását kelti. Eme példányok rendkívül szívósak és erősek. A Beringelek a keresztezéseknek köszönhetően hatalmas szárnyakat is növeszthetnek pár pillanat alatt, így eredményesen és gyorsan röpképessé változtatva magukat.
Feltételek: Grimmek Teremtése
Rang: B
Ár: 20000 Erő
Bálna Grimm
Egy óriási behemót Grimm, amelyet Salem tenyésztett ki. Jelentős mennyiségű gravitációs Dust-ot tartalmazó teste miatt, eme szörnyűség a levegőben halad, egyfajta lebegő bázisként működve. Tényleges termekkel, leszállópályákkal rendelkezik, illetve sok más Grimm egységet bír szállítani, s hullámszerűen rázúdítani azokat az adott célterületre.
Feltételek: Grimmek Teremtése
Rang: S
Ár: 40000 Erő és 100 Arany
|