Mindenki csak egy elemet idomthat!
Az Avatar brmelyik elemet megtanulhatja!
Ezeket a technikkat csak azok vehetik meg, akik rendelkeznek Tz elemmel is!
Fejlett Tzidomts
A tzidomtshoz kvlan rt emberek, akik a klnbz tz alap technikkat mesterien kpesek hasznlni.
Felttelek: Csak Iroh, Zuko, Mako, Ozai s Azula!
r: 15000 Er
Tzidomts 1. Szint
Ezen a szinten a tzidomr kpes ltrehozni gyenge lngokat, de nem kpes erteljes tmadsokra vele. Tovbb nem kpesek hasznlni extrm hideg idjrsi krlmnyek kztt.
Innentl mindegyik technikhoz szksges a Tzidomts 1. Szint!
Lngol v
A tzidomrok forg rgssal vagy ves karlendtssel egy lngcsvt kldenek az ellenflre. Az ves mozgssal tvolabbi clpontot is el lehet tallni.
Rang: D
r: 1500 Er
Tz Blokkols
Egy tapasztalt tzidomr kpes kivdeni vagy eloszlatni egy msik tzidomr tmadst egy gyors rugssal, egy hirtelen tssel vagy egyb vdelmi mozdulattal.
Rang: C
r: 2500 Er
Tztr
A tzidomr az klbl vagy az ujjhegyeibl ltrehoz egy rvid, kzelharcra alkalmas tztrt. Ezzel a trrel knnyen szt lehet vgni lncokat s hasonl eszkzket.
Rang: C
r: 2500 Er
Tzidomts 2. Szint
A tzidomrok mr sokkal precizebben s erteljesebben hasznljk a lngjukat, valamint kpesek kontrollni a lgzsket, ezltal kpesek hasznlni a tzidomtst extrm hidegben is.
Rang: B
r: 4500 Er
Innentl mindegyik technikhoz szksges a Tzidomts 2. Szint!
Tzpenge
A tzidomrok vkonyabb formba koncentrljk a lngjaikat, ezzel les tzpengket hoznak ltre, amikkel kpesek tvgni a szilrd trgyakat.
Rang: C
r: 3500 Er
Tzostor
A hasznl egy folyamatos lngcsvt hoz ltre, ami egy ostor alakjt veszi fel. Ez az ostorr flig-meddig tapinthat s vltoztathat a mrete.
Rang: B
r: 4000 Er
Tzfolyam
A tzidomrok egyik alapvet technikja. A hasznl erteljes tzfolyamot l a az ujjaibl, az klbl, a tenyerbl vagy a talpbl. A Tz Npnek katoni gyakran hasznltk falvas s vrosok megsemmisitsre.
Rang: B
r: 4500 Er
Sugrmeghajts
Egy kpzett tzidomr nagy mennyisg lngot bocst ki, hogy nagy sebessgre tegyen szert. Ezzel kpes felgyorsulni, manverezni, de rvid ideig akr replni is.
Rang: B
r: 6000 Er
Tzidomts 3. Szint
Ezen a szinten a tzidomr kpes szinte az egsz harcteret bebortani a lngjaival.
Innentl mindegyik technikhoz szksges a Tzidomts 3. Szint!
Lngol stks
A hasznl nagy mennyisg lngot koncentrl egy tzgolyba, majd robbansszeren kiengedi azt az ellenfele fel.
Rang: A
r: 7500 Er
Tz Llegzete
A tzidomr kombinlja a tdejben lv levegt a lngjaival, ezzel egy szles s erteljes lngrvnyt hoz ltre. A technikt az teszi igazn veszlyess, hogy az idomrnak nem kell kzben se a kezt, se a lbt hasznlnia.
Rang: A
r: 7500 Er
Lngol Fal
Egyike a a tzidomrok kevs vdelmi technikjnak. A hasznl ltrehoz egy risi, lngokbl ll falat, amivel erteljes tmadsokat is kivdhet, vagy taktikai clokra is lehet hasznlni, pldul ha ellensges egysgeket kell felartoztatni.
Rang: A
r: 15000 Er
Tzlvedkek
A Tzfolyam legfeljettebb formja. Az ers tzidomrok olyan erteljes tzfolyamokat lnek, amelyek mozgs kzben kvetik a clpontot. Egszerre akr tbb ilyen lvedket is lehet lni.
Rang: S
r: 15000 Er
Villm Generls
A tzidomrok vgs s legnehezebben megtanulhat technikja. A trtnelem sorn csak kevesen tudtk megtanulni. A technika elsajttshoz az elmnek teljesen nyugodtnak s rzelemmentesnek kell lennie. Ezek a villmok akr hallosak is lehetnek, ha telibe talljk az ellenfelet.
Felttelek: Villm elem
Rang: A
r: 20000 Er
Kk Lngok
Csak Azula rendelkezik ezzel a klnleges lnggal. A Kk Lngok jval forrbbak s ebbl kvetkezve hatsosabbak, mint a tbbi tzidomr narancssrga lngjai.
Felttelek: Csak Azula!
r: 20000 Er
Villm Eltrts (Nem kell hozz Tz elem)
Iroh, miutn megfigyelte a vzidomrokat, kifejlesztette ezt a techinkt, amellyel ki lehet vdeni egy villmcsapst. Elszr az egyik karral fel kell fogni a villmot, majd azt a gyomron tvezetni, vgl a msik karbl kiengedni, ezzel vissza lehet irnytani a villmot az ellenflre. Nagyon fontos, hogy a villm a gyomron keresztl haladjon t, mert ha elri a szvet, akkor hallos lehet.
Felttelek: Csak Iroh, Zuko, Aang, Azula s Mako!
r: 10000 Er
|