Shichibukai NEVELDE!

  
 
 
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
 
 
 
Indulás: 2013-04-09
 
Hajime Nagumo - Arifureta
Ezeket a technikákat csak Nagumo Hajime veheti meg!
 

Fejlett Lőfegyver-használat 1. Szint
Hajime rendkívül kifinomultan és jól bánik a legkülönfélébb, akár összetett és modern lőfegyverekkel is, melyeket sokszor saját maga alkot meg mágiái segítségével.
Rang: C
Ár: 3500 Erő
 
Fejlett Lőfegyver-használat 2. Szint
Feltételek: Fejlett Lőfegyver-használat 1. Szint
Rang: B
Ár: 6000 Erő

Fejlett Lőfegyver-használat 3. Szint
Feltételek: Fejlett Lőfegyver-használat 2. Szint
Rang: A
Ár: 9000 Erő

Fejlett Lőfegyver-használat 4. Szint
Feltételek: Fejlett Lőfegyver-használat 3. Szint
Rang: S
Ár: 15000 Erő

Gun Fu Stílus
Egy közelharci küzdőstílus, mely során Hajime lőfegyvereit alkalmazza a közelharcban.
Rang: D
Ár: 2000 Erő

Weaver Állás
Egy harci állás, mely nagy mértékben elősegíti a pontos tüzelést a lőfegyvereinkkel.
Rang: D
Ár: 2000 Erő

Shotgun Ütés
A használó a Mesterséges Karján található lőfegyverrel visz be egy erőteljes ütést célpontjának.

Feltételek: Műkar
Rang: C
Ár: 3500 Erő

Poligonális Lövés
A Hajime által kiadott lövedék richochetelni, pattogni fog, ha eme technikát alkalmazza rajta a kilövéskor.
Feltételek: valamilyen lőfegyver
Rang: B
Ár: 4000 Erő

Pursuit - Hajsza
Egy képesség, amelynek köszönhetően az, amit Hajime eldob, követni fogja a célpontját addig, amíg el nem találja azt.
Rang: B
Ár: 10000 Erő

Mechanikai Szakértelem
Hajime magasfokú szakértelemmel bír a különböző gépezetek és modern fegyverek kapcsán, amelyeket mágiáival és egyéb más módok bevetésével képes létrehozni, replikálni.
Egyéb: A céhes Műhelyben a Hajime által létrehozott dolgok sokkal jobb minőséggel rendelkeznek, és kedvezőbb feltételekkel hozhatóak létre.
Ár: 7000 Erő

Transzmutáció 1. Szint
Hajime legelső képessége, amit Tortusba érkezése során kapott. Lényegében alkímiának számít. Hajime képes szinte bármiből kivonni az ásványokat, és azokat kénye-kedve szerint manipulálni. Alap esetben hozzá kell érnie a tárgyakhoz, amiket át szeretne alakítani. A folyamat úgy néz ki, hogy Hajime megérinti a tetszőleges felületet, megidéz egy transzmutációs kört, majd mágiával kiválasztja az ásványi anyagokat, és új formába önti azokat. Képes magas védelmi értékkel rendelkező páncélokat, hatalmas erejű fegyvereket alkotni, mind a rendelkezésre álló alapanyagtól függ. Az Alkotó Mágiával kombinálva Hajime képes legendás erejű fegyvereket is készíteni.
Rang: C
Ár: 3500 Erő
 
Ásványszeparáció
Ásványok szétválasztásáraalkalmas technika, tökéletes módszer a saját vagy ellenfeleink fegyverének lebontására, plusz sok egyéb funkciója is van.
Feltételek: Transzmutáció 1. Szint
Rang: B
Ár: 4500 Erő
 
Ásványfúzió
Ásfányok összeolvasztására alkalmas technika, amivel fúzionálhatunk erősebbnél erősebb fegyvereket vagy gépeket.
Feltételek: Transzmutáció 1. Szint
Rang: B
Ár: 5000 Erő

Transzmutáció 2. Szint
Feltételek: Transzmutáció 1. Szint
Rang: B
Ár: 6000 Erő
 
Másolás
Hajime ezzel képes lemásolni dolgokat. Az Alkotó Mágiával anélkül is képes ezt megtenni, hogy rendelkezésére állna elegendő nyersanyag.
Feltételek: Transzmutáció 2. Szint
Rang: B
Ár: 10000 Erő
 
Nagysebességű Transzmutáció
Ezzel képesek lehetünk igen nagy sebességgel végrehajtani a transzmutációkat.
Feltételek: Transzmutáció 2. Szint
Rang: A
Ár: 7000 Erő

Transzmutáció 3. Szint

Feltételek: Transzmutáció 2. Szint
Rang: A
Ár: 9000 Erő
 
Automatikus Transzmutáció
Hajime megidéz egy transzmutációs kört, és az alatta lévő anyagok addig mutálódnak, míg a kört Hajime meg nem szünteti. Ez a kör akkor is fennmarad, ha Hajime elhagyja a helyszínt.
Feltételek: Transzmutáció 3. Szint
Rang: A
Ár: 8500 Erő
 
Képzeletbeli Transzmutáció
Hajime képes transzmutációs kör nélkül instant átalakítani a dolgokat, amihez hozzáér.
Feltételek: Transzmutáció 3. Szint
Rang: S
Ár: 15000 Erő
 
Konvergens Transzmutáció
A transzmutáció legmagasabb foka. Hajime képes összegyűjteni a körülötte lévő ásványokat, és szabadon alkotni belőlük bármit, anélkül, hogy csak kisujjal is hozzáérne.
Feltétel: Transzmutáció 3. Szint
Rang: S
Ár: 25000 Erő


Vasgyomor
Egy másik különleges tulajdonság, amelynek köszönhetően Hajime szert tehet erősebb szörnyek képességeire, azáltal, hogy megeszi azok húsát. A Vasgyomor számos más technika kifejlesztésére is alapul szolgált, melyek nem feltétlen eredeztethetőek az elfogyasztott bestiák hatalmából.
Egyéb: A képesség egy számlálót kap maga mellé, mely egy-egy értékkel emelkedni fog, ha Hajime valamilyen szörny, vagy vadállat húsából fogyaszt (hetente max. 2 alkalom). Az érték növelni fogja passzív jelleggel Hajime erejét.
Ár: 10000 Erő
Innentől mindegyik technikához szükséges a Vasgyomor!
 

Titokzatos Mutáció
Egy különleges képesség, amelynek köszenhetően Hajime teste továbbfejlődik, ha állati húshoz jut. Annál inkább fejlődik, minél erősebb volt az állat, aminek evett a húsából. A folyamat után Hajime ereje és további tulajdonságai megemelkednek. A neveldén viszonylagos emberfeletti erőt és sebességet jelent már alapból is.
Ár: 20000 Erő
 
Pánik Rezisztencia
Hajime ellenáll az olyan technikáknak, amelyek félelmet/rettegést keltenének benne.
Ár: 2000 Erő

Méreg Rezisztencia
Ár: 7000 Erő
 
Paralízis Rezisztencia
Hajimére nem hatnak a különböző altató/bénító technikák.
Ár: 7000 Erő
 
Elemi Rezisztencia
Hajime képes bármilyen elemi mágiának hatékonyan ellenállni.
Ár: 30000 Erő

Nyomkövetés
Igen csak hasznos skill, mellyel Hajime képes helyeket, vagy állatokat megjelölni. Ha helyeken használja a képességét, alkothat magának egy térképet, állatokon pedig folyamatosan aktív nyomkövetőként működik.
Rang: C
Ár: 3000 Erő
 
Isteni Léptek
Egy levegő alapú technika. Hajime a levegőben képes láthatatlan korongokat képezni, amelyekről továbbugrálhat.
Rang: C
Ár: 3000 Erő
 
Grand Rúgás
Egy nagy erejű rúgóképesség, melyhez egy láthatatlan platformot használunk talapzatul.
Feltételek: Isteni Léptek
Rang: C
Ár: 3500 Erő

Vibrálás
Egy technika, amely során Hajime olyan szintre emelni a sebességét. Egy kívülálló az egészből csak vibrálást lát. Nehezen lehet közben irányt váltani, így inkább zárt terekben alkalmazható tökéletesen.
Feltételek: Isteni Léptek
Rang: B
Ár: 6000 Erő
 
Fénysebesség
"Fénysebes" mozgást enged meg az alkalmazónak.
Feltételek: Isteni Léptek
Rang: S
Ár: 15000 Erő
 
Érzékelés
A használó hatékonyan képes érzékelni más lények jelenlétét akár szimplán, akár hő alapján, akár mágikus, vagy egyéb energiaforrások alapján.
Rang: C
Ár: 3500 Erő

Nagy Kar
Egy gorillaszörny felzabálása után megszerzett képesség, amely megnöveli a használó karjának méretét és izomtömegét.
Rang: C
Ár: 3500 Erő

Légkarom
Egy medvétől kapott képesség, amely úgy néz ki, hogy Hajime egy szélpengét képez a karjára. Könnyen kettévág ellenfeleket.
Rang: B
Ár: 4000 Erő
 
Tripla Karom
Az előző technika három pengével való kivitelezése.
Feltételek: Légkarom
Rang: A
Ár: 7000 Erő
 
Szárnyaló Karom
Az alap technika távharci verziója.
Feltételek: Tripla Karom
Rang: B
Ár: 5000 Erő

Acélkarok
Hajime ezzel a képességgel nagy erőnövekedést tud elérni karjai, ezáltal ütései számára.
Rang: B
Ár: 5000 Erő

Acéllábak
Hajime ezzel a képességgel nagy erőnövekedést tud elérni lábai, ezáltal rúgásai és ugrásai számára.
Rang: B
Ár: 6000 Erő
Mágiasűrítés
Hajime a fegyverébe sűríti mágikus energiáját, és nagy erővel kilövi azt. A mágikus lövedék változhat a mágia típusától, erejétől, és egyéb tulajdonságaitól függően.
Rang: B
Ár: 6000 Erő
 
Tenrai - Villámburkolás
Egy szerzett képesség, amely által Hajime képes elektromosságot generálni, és a talajba vezetni azt. Az előző technikával konbinálva is tökéletesen alkalmazható.
Rang: B
Ár: 6000 Erő

Teljesítménynövelés
Az előző képesség továbbfejlesztett változata.
Feltételek: Tenrai - Villámburkolás
Rang: A
Ár: 9000 Erő

Gyémántbőr
Egy mágikus, kristályszerű kültakaró keletkezik Hajime testére, amely a legtöbb támadást hatékonyan védi ki.
Rang: A
Ár: 8500 Erő

Vajra
Egy speciális képesség, amely sebezhetetlenné teszi a használó testét, ám az alkalmazása közben Hajime nem tud mozogni. Nem tartható fenn a végtelenségig.
Rang: A
Ár: 15000 Erő
 
Specifikus Megerősítés
Az előző technika végtagszintű alkalmazása. Ennél csak az adott testrészt nem tudja mozgatni Hajime.
Feltételek: Vajra
Rang: A
Ár: 9000 Erő
 
Adomány
Hajime képes ezt az adottságot másvalakin vagy valamin alkalmazni. A technika az alap Vajra technikára vonatkozik.
Feltételek: Vajra
Rang: A
Ár: 9000 Erő
 
Előrelátás
Hajime hatékonyan képes előrelátni és megjósolni az ellenfél mozdulatait. A képesség egyfajta (jócskán) korlátozott jövőbelátásként funkcionál.
Rang: S
Ár: 15000 Erő

Mágikus Elszívás
Hajime képes mindenféle mágikus energiát elszívni (akár a környezetéből is), és azt a saját javára fordítani. A módszernek persze megvannak a maga limitjei.
Rang: S
Ár: 15000 Erő

Limit Breaker - Limittörés
Egy különleges erő, amely során Hajime átlépi a határait, és hatalmas mértékben megnöveli az erejét és minden más tulajdonságát. A hátránya, hogy a túlzott használata erősen sebzi a használó testét.
Rang: A
Ár: 40000 Erő
 
Overdrive - Túltöltés
Az előző technika ötszörös verziója. Arányosan nő az elszenvedett sérülés is a túlzott használata során.
Feltételek: Limit Breaker - Limittörés
Rang: S
Ár: 40000 Erő

Alkotó Mágia Használata
Hajime első megszerzett ősi mágiája. Hajime a mágia használata során képes bármilyen szervetlen anyag manipulálására, valamint létrehozására. Különleges ásványokat kreálhatunk, amelyeket aztán erősebbnél erősebb fegyverekké alakíthatunk. A mágia felülírja a szervetlen anyagok összetételét, halmazállapotát. A Transzformáció kiteljesedése.
Rang: A
Ár: 50000 Erő
 
Gravitáció Mágia Használata
Ez a mágia korlátlan hatalmat biztosít a használónak a gravitáció felett. A mágia igazi ereje képes megzavarni a csillagok gravitációs hatását is. Elméletileg szabadon gyakorolhatunk hatást a Föld gravitációs mezejére, akár természeti katasztrófákat is kelhetünk vele. Hajime azonban csak korlátozottan képes használni ezt a mágiát, nem tudja kihasználni a teljes erejét. Gravitációnövelésre, csökkentésre és lebegésre elég neki.
Rang: B
Ár: 6000 Erő

Tér Mágia Használata
Egy újabb ősi mágiatípus, melyet Hajime egy dungeonból kaparintott meg. A varázslat segítségével képes valamilyen szinten manipulálni magát a teret. Portálokat (térkapukat) nyithat, melyeken keresztül valamilyen szinten teleportálhatja önmagát, vagy fegyvereit, emellett egy zsebdimenziót is fenntart magának, melyen belül tárolhatja fegyverzetét (bár erre egy gyűrűje is képes). Eme mágiatípus használata nem kimondottan Hajime erőssége.
Rang: A
Ár: 10000 Erő

Helyreállító Mágia Használata
Egy ősi varázslat, mely az eredeti, korábbi állapot visszaállításán alapszik, legyen szó akár tárgyak, akár jelenségek, akár emberek (és sérüléseik) terén. Hatása leginkább konkrét varázslatokban nyilvánul meg. A mágiatípus lényegében az idő visszapörgetésén alapszik főszabály szerint. Ez az ősi mágia sem tartozik Hajime erősségei közé, legfeljebb sérüléseinek egy részét tudja semmissé tenni az idő visszapörgetésével testére vonatkozav.

Rang: S
Ár: 10000 Erő

Lélek Mágia Használata
Ezzel az ősi varázslattal Hajime képes a lelkeket uralni. A varázslat abban mutatkozik meg Hajime esetében a leginkább, hogy képes mások lelkeit az eredeti testük helyett egy más testbe, vagy akár tárgyba is belehelyezni, így az adott személy lelke, személyisége, illetve öntudata az új testben fog működni, tovább élni. Ezt akkor láthattuk, amikor Hajime áthelyezte Kaori lelkét Noint testébe.
Rang: S
Ár: 15000 Erő
 

 

 
 
Az oldal jelenleg ZÁRVA!

Az oldal böngészése számítógépről, vagy telefonos böngészőből, egyszerűsített nézetben ajánlott!

 
 
 
 


Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!