Ezeket a technikkat csak Kanbara Akihito veheti meg!
Halhatatlansg
Akihito fl-youmu ltnek ksznheti ezt a kpessget. Nagyjbl brmilyen srlsbl fel tud gygyulni, igen hamar. Fjdalmat azonban ugyangy rez.
r: 80000 Er
Hatalmas Kitarter
Nagyban megemelkedett kitarter s trkpessg, amely a rapid regenercis jelleg halhatatlansg egyik kvetkezmnye, illetve jrulkos elnye.
Felttelek: Halhatatlansg
r: 25000 Er
breds
Ha Akihito nagy veszlynek van kitve, valamint slyos srlst szenvedett, ntudatlanul felbred benne a youmu rsze, s korltlan tombolsba kezd. Ekkor a haja vge bezldl, szeme befeketedik, dmoni klsre tesz szert, s minden lpsbl rezni a tlrad energit. Az ereje, ahogy minden ms tulajdonsga is, radiklisan megn, valamint j kpessgekre is szert tesz. Egy zldes aura is krbejrja, amely vdi t a mgikus tmadsoktl. Az ereje annl nagyobb ebben a formban, minl slyosabb srlst szenvedett el eltte.
Rang: B
r: 60000 Er
Pirokinzis 1. Szint
Akihito az bredse utn szert tesz eme kpessgre, amivel korltlanul manipullhatja a tzet. A semmibl kpes lnggolykat teremti, amelyekkel tzelhet az ellenfeleire. Ezek a lnggolyk becsapdsukkor hatalmasat robbannak. Emellett robbansokat tud elidzni kzvetlen a tenyerbl. m nem csupn fizikai valja van az erejnek. Kpes olyan mennyisg energit kibocstani, amely mr perzsel, get hats. Ezeken fell a tz alap tmadsok, ha az aurjn tl is jutnak, aligha rtanak neki. A szintezs azt befolysolja, hogy Akihito melyik szinten mennyi lngot kpes ellltani, s hogy azok mennyire intenzvek.
Felttelek: breds
Rang: B
r: 6000 Er
Pirokinzis 2. Szint
Felttelek: Pirokinzis 1. Szint
Rang: A
r: 9000 Er
Pirokinzis 3. Szint
Felttelek: Pirokinzis 2. Szint
Rang: S
r: 15000 Er
Pirokinzis 4. Szint
Felttelek: Pirokinzis 3. Szint
Rang: S
r: 25000 Er
Ezeket a technikkat csak Kuriyama Mirai veheti meg!
Hemokinzis 1. Szint
A Kuriyama csald klnleges kpessge, amellyel szabadon manipullhatjk a vrket. Mirai kpes akarata szerint cseppfolystani, vagy ppen megszilrdtani, gy klnbz clokra hasznlhatja, br aki brmelyik formjval is tallkozik, nagyjbl csak a hajszl vlasztja el a halltl. Mindamellett, hogy Mirai vre brmilyen formt lthet, savas hats, gy amihez, vagy akihez hozzr azonnal sztmarja. Tbbek kztt ebben is rejlik az ereje. Eme kpessg htrnya viszont, hogy a tlzott hasznlat vrszegnysget okoz egy idre. A szintezs azt befolysolja, hogy Mirai milyen sokrten kpes formzni a vrt, s milyen hosszan hasznlhatja kpessgt vrszegnysg elszenvedse nlkl.
Rang: C
r: 10000 Er
Innentl mindegyik technikhoz szksges a Hemokinzis 1. Szint!
Kard
Mirai leggyakrabban hasznlt technikja, amely sorn vrbl, egy norml kardot minden tren fellml kardot formz. Eltrni nagyjbl lehetetlen, hiszen Mirai a vrbl folyamatosan regenerlhatja, valamint szinte mindent tvg.
Rang: C
r: 5000 Er
Pajzs
Mirai egy msik gyakori technikja. A vrbl egy igen ersre kemnytett pajzsot emel maga el, ami a legtbb tmadstl megvdi. Ezen fell, mivel Mirai vre mar hats, a legtbb fegyver, ami tallkozik ezzel a pajzzsal, a nullv vlik egyenlv.
Rang: B
r: 10000 Er
Hemokinzis 2. Szint
Rang: B
r: 15000 Er
Terjeszts
Mirai a kezrl vagy a kardjrl vrcseppeket szr szt maga krl, vagy ppen egy megadott pontra. Igen hatsos technika, ha valakit tvol akarunk tartani, vagy hogy kivdjk a tbb irnybl rkez tmadsokat.
Rang: A
r: 10000 Er
Hemokinzis 3. Szint
Felttelek: Hemokinzis 2. Szint
Rang: A
r: 20000 Er
mleszts
Egy nagyjbl tllhetetlen technika. Mirai, miutn beleszrta kardjt az ellenfelbe, tmleszti abba a sajt vrt. Az ldozatot tjrja Mirai mar vre, amely gy bellrl emszti fel azt, majd robban szt az ldozat.
Rang: S
r: 25000 Er
Ezeket a technikkat (s kiegsztket) csak a Nase csald tagjai vehetik meg!
Dermeszt Akadly 1. Szint
A Nase csald egyedi technikja. Minden csaldtag kpes kkes szn energiapajzsot alkotni, amelyek igen strapabrak, nagyjbl brmilyen tmads ellen felveszik a versenyt, ez csak a hasznl energijtl fgg. A pajzs formja szabadon manipullhat, a leggyakrabban hasznlt alakjai a sima tglalap s a kocka, amibe ellenfeleket zrhatunk el, vagy ppen magunkat, hogy vdekezznk a kls behatsoktl. Hiroomi leginkbb kupolkat alkot, amivel akr tmadhat is. Mindenkppen remek vdelmet s taktikai lehetsgeket nyjt. Fagyaszt hats is, ha arra szeretnnk hasznlni. A szintezs azt befolysolja, hogy a hasznl hny szban forg pajzsot kpes alkotni, milyen hatkonyan formzza azokat, illetve azok milyen ersek, ellenllak.
Rang: B
r: 20000 Er
Dermeszt Akadly 2. Szint
Felttelek: Dermeszt Akadly 1. Szint
Rang: A
r: 25000 Er
sszeroppants
Hiroomi s Izumi hasznlja ezt a technikt, de nagyjbl brmelyik csaldtag kpes r. A hasznl egy kockba zrja az ellenfelt/ellenfeleit, majd a vgtelensgig zsugortja a kockt, gy az ldozatukra biztosan hall vr. Vdekezni maximum egy hasznos trmgival lehet, ugyanis kiteleportlni sem lehet belle.
Felttelek: Dermeszt Akadly 1. Szint
Rang: S
r: 25000 Er
Dermeszt Akadly 3. Szint
Felttelek: Dermeszt Akadly 2. Szint
Rang: S
r: 30000 Er
Egy Men Pecst
Egy egyszer pecst, amely megengedi a hasznlnak, hogy folyamatosan nyomon kvethesse azt, akit megpecstelt vele. A hasznlat utn a clpontnak kptelensg elrejtznie a hasznl ell, vagy lesbl tmadnia.
Felttelek: Csak Nase Hiroomi!
Rang: C
r: 2500 Er
Eltrls
Hiroomi egyedi technikja. A slja segtsgvel kpes brmit eltnteni, amihez hozzr. Leginkbb youmuk ellen hasznlja, viszont brki ellen kivl technika. Az eltrls folyamata a kvetkez. Amint hozzr valamihez/valakihez Hiroomi slja, az azt krlvev tr, amiben az ldozat ltezik, megsznik. Pontosabban a sl magba szvja. A hatst nem lehet visszafordtani.
Felttelek: Sl, Csak Nase Hiroomi!
Rang: S
r: 25000 Er
Sl
Hiroomi f fegyvere. Kivlan hasznlhat ktl, illetve ostorknt. Kpes megnylni.
Felttelek: Csak Nase Hiroomi!
|