Shichibukai NEVELDE!

  
 
 
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
 
 
 
Indulás: 2013-04-09
 
Hakuryuu Ren - Magi

Ezeket a technikákat csak Ren Hakuryuu veheti meg!


Fejlett Fegyverforgató Készség
Hakuryuu rendkívüli hatékonysággal forgatja a lándzsákat, és valamilyen szinten a kardokat, illetve a kaszákat is.
Ár: 15000 Erő


A Dzsinnek Hatalma (Bárki megveheti, akinek két vagy több dzsinnje van, kivéve Sinbadot)
A képességnek hála a több dzsinnel rendelkező illető sokkal eredményesebben és erősebben képes bevetni dzsinnjeinek képességeit, emellett kihasználni az egyes adottságaikat.
Ár: 15000 Erő


Természeti Immunitás
Hakuryuu Zagan erejével képes hatalmas mértékben ellenállni minden növény-, fa-alapú technikának.
Feltételek: Zagan Lándzsája
Ár: 15000 Erő


Fejlett Természet-Mágia Használat 1. Szint
Ez a képesség a természettel (növények, mikrobák, gombák és egyéb élőlények) kapcsolatos mágiákat és egyéb technikákat erősíti. A különböző szinteken ez az erőnövekedés egyre nagyobb.
Feltételek: Zagan Lándzsája
Rang: B
Ár: 6000 Erő

Fejlett Természet-Mágia Használat 2. Szint
Feltételek: Fejlett Természet-Mágia Használat 1. Szint
Rang: A
Ár: 9000 Erő

Fejlett Természet-Mágia Használat 3. Szint
Feltételek: Fejlett Természet-Mágia Használat 2. Szint
Rang: S
Ár: 15000 Erő

Fejlett Természet-Mágia Használat 4. Szint
Feltételek: Fejlett Természet-Mágia Használat 3. Szint
Rang: S
Ár: 25000 Erő

Természeti Élet Mágia (új)
Zagan alapvető képessége, amellyel képes a természetben megtalálható élőlényeket, mint növényeket, mikrobákat, gombákat és egyéb élőlényeket manipulálni. Ez a manipulációs folyamat lehet akár azok hirtelen megnövesztése, irányítása, de kiterjedhet mikrószkopikus lényekből szörnyetegek készítésében is. A képesség ereje ezen a szinten elég korlátolt kizárólag a Zagan lándzsájával épp érintkező lények manipulálhatóak. Leginkább mágiából táplálkozik, de valemmyni komplexitás is szükséges hozzá.
Feltételek: Zagan Lándzsája
Rang: B
Ár: 5000 Erő


Magoi Manipuláció: Élet Mágia (új)
Hakuryuu az élet mágiát a magoi manipuláció segítségével képes kiterjeszteni, ezáltal minden olyan természeti élőlényt manipulálhat hosszabb ideig, amikbe beletáplálja valamilyen módon a magoi készletét. 
Feltételek: Magoi Sōsa - Magoi Manipuláció 1. Szint, Természeti Élet Mágia (új)
Rang: B
Ár: 10000 Erő


Magoi Manipuláció: Élet Mágia: Végtagpótlás (új)
Hakuryuu képes elveszett végtagjait Zagan erejével "kipótolni" faszerű organikus képződményekkel, amik nem lesznek olyan jók mint az eredeti testrész volt, de a feladatukat ellátják. Alternatívan mások testrészeit is kiegészítheti, vagy más működő végtagjait átimplantálhatja magának, ilyen esetekben az adott személlyel a Rukhjuk kapcsolatba lép, ami miatt a különböző lelkeket manipulációs (pl egy Rukh átírós agymosás) képességek hatása jelentősen csökken velük szemben a kialakult hibrid "lelkületüség" miatt (lásd Kouen).
Feltételek: Magoi Manipuláció: Élet Mágia
Rang: A
Ár: 8000 Erő

Képtalálat a következÅ‘re: „hakuryuu ren djinn equip zagan”
Dzsinn Fegyverzet
Hakuryuu lándzsája egy immár mindkét oldalon döfő részekkel rendelkező, masszív fegyverré alakul, melynek köszönhetően sokkal hatékonyabban képes használni Zagan erejét.
Feltételek: Zagan Lándzsája
Rang: B
Ár: 6000 Erő

Negyed Dzsinn Felszerelés: Zagan
Hakuryuu az egyik karján használja a dzsinn felszerelést, így az ereje nem sokkal növekszik meg, de képes valamivel jobban utilizálni a természettel kapcsolatos képességeket ebben az alakban.
Feltételek: Zagan Lándzsája
Rang: B
Ár: 6000 Erő

Zaug Mobarezo - Sárkányidomár Fa Lótusz Csapás
Hakuryuu ezzel a technikával fasárkányokat hoz létre, amelyek vagy csak nekiszáguldanak ellenfeleinek, vagy meg is harapják őket.
Feltétel: Negyed Dzsinn Felszerelés
Rang: B
Ár: 5500 Erő

Fél Dzsinn Felszerelés: Zagan
Hakuryuu még mindig nem volt képes felvenni a végső dzsinn felszerelést, így csak a fél testén alkalmazta. Ebben a formában Hakuryuu fizikai ereje, sebessége, ellenállósága és a természeti képességek feletti kontrollja megnő.

Feltételek: Zagan Lándzsája
Rang: B
Ár: 30000 Erő

Zaug Al-Ahdra - Életmanipulációs Íj (pontozási feltételekkel bővítés, új feltétel)
Hakuryuu ezzel a technikával mikroszkópikus lényekbe juttat magoit Zagan segítségével, amivel megnöveli méretüket és szolgálóivá teszi őket. Ezután kilövi őket ellenségei felé. Leginkább mágiából táplálkozik ez a képesség, de valamekkora komplex tudás és távfegyverhasználat is szükséges hozzá.
Feltétel: 
Magoi Manipuláció: Élet Mágia
Rang: S
Ár: 20000 Erő


Zaug Al-Ahdra - Kiteljesedett Életmanipulációs Íj (új)
Az Életmanipulációs új fejlettebb változata, amely során Hakuryunak többé nincs szüksége rá, hogy ő maga lőjje ki íjként a mikroszkopikus lényeit, képes egyszerűen megidézni őket nyilakként, amelyeket így az ellenfélre irányít az előző verziótól erősebben és lényegesen nagyobb darabszámban. Leginkább a mágiából és valamekkora részben komplexitásból táplálkozó képesség, távfegyverhasználat már nem szükséges hozzá egyáltalán.
Feltétel: 
Zaug Al-Ahdra - Életmanipulációs Íj
Rang: S
Ár: 35000 Erő


Masō - Dzsinn Felszerelés: Zagan
A használó egyesül dzsinnjével és felszerelésként hordja azt. Hakuryuu ebben a formában sokkal hosszabb hajra és hosszú, fekete öltözékre tesz szert. Fegyvere egy kétoldalú pengévé válik. Ebben a formában Hakuryuu fizikai ereje, sebessége, ellenállósága és a természeti képességek feletti kontrollja nagy mértékben megnő. Mint minden dzsinn-forma, ez az alak is képes a repülésre.

Feltételek: Zagan Lándzsája
Rang: A
Ár: 45000 Erő


Alma Toran-i Baktériumok (csak külön szedtem az íjtól)
Alma Toranból származó különleges baktériumok, amelyeket Hakuryuu a Sötét kontinensen szerzett meg. Használatuk során, amit eltalál velük, arra rátelepszenek ezek a organikus dolgokat lebontó baktériumok, majd hamar elpusztítják azt. Emberek gyors megölésére is hatásos képesség. Hakuryuu leginkább a Zaug Al-Ahdra - Életmanipulációs Íj képességével szinkroban utilizálta.
Feltétel: Magoi Manipuláció: Élet Mágia
Rang: S
Ár: 35000 Erő


Elmemanipuláció Immunitás
Hakuryuu Belial erejével képes hatalmas mértékben ellenállni a különböző elmét befolyásoló képességeknek, mint az illúziók, elmemódosító és agymosó képességek.
Feltételek: Belial Vállvértje
Ár: 15000 Erő

Fejlett Elmemanipuláció-Mágia Használat 1. Szint
Ez a képesség az elmemanipulációval kapcsolatos mágiákat és egyéb technikákat erősíti, mint az illúziókat, emlékmódosító képességeket és más agymosó technikákat. A különböző szinteken ez az erőnövekedés egyre nagyobb.
Feltételek: Belial Vállvértje
Rang: B
Ár: 6000 Erő

Fejlett Elmemanipuláció-Mágia Használat 2. Szint
Feltételek: Fejlett Elmemanipuláció-Mágia Használat 1. Szint
Rang: A
Ár: 9000 Erő

Fejlett Elmemanipuláció-Mágia Használat 3. Szint
Feltételek: Fejlett Elmemanipuláció-Mágia Használat 2. Szint
Rang: S
Ár: 15000 Erő

Fejlett Elmemanipuláció-Mágia Használat 4. Szint
Feltételek: Fejlett Elmemanipuláció-Mágia Használat 3. Szint
Rang: S
Ár: 25000 Erő

Illúziók Létrehozása (leírás bővítés)
Miután Hakuryuu megszerezte Belialt, képessé vált illúziókat létrehozni. Ezek az illúziók közvetlenül az áldozat elméjét támadják és annak legbelsőbb érzéseiből, félelmeiből képesek táplálkozni. Hakuryuu illúzió mivel életmágia alapúak ezért használatukhoz feltétlenül ajánlott a komplexitás specializáció, illetve minimális mágikus tudást is igényelnek a "hagyományos" illúzió tudás mellett.
Feltételek: Belial Vállvértje
Rang: B
Ár: 15000 Erő


Belior Zakera - Emlékmanipuláció
Belial alapképessége az, hogy képes illúziókat alkotni és emlékeket átírni. Ezzel a technikával Hakuryuu képes ellenségeit saját oldalára állítani. Azonban nagy részben hatástalan mágusok és Magik ellen, mivel egy szimpla Borg mágiával ki lehet védeni. A technika hatótáva csupán 10 méter.
Feltétel: Illúziók Létrehozása
Rang: S
Ár: 15000 Erő


Gyökereztetés (feltétel változás)
Hakuryuu miután Belial erejével kimossa az emberek agyát, Zagan segítségével növényeket gyökereztet az agyukba, hogy irányíthassa a bennük lévő haragot, ezáltal rávéve őket arra, hogy kövessék az utasításait. Eme képesség huzamosabb manipulációt eredményez, amit nem befolyásol a távolság.
Feltételek: 
Magoi Manipuláció: Élet Mágia, Belior Zakera - Emlékmanipuláció
Rang: S
Ár: 20000 Erő


Belior Goldoreza - Elválasztó Temetési Kasza 
(leírás bővítés)
Ha Hakuryuu megvágja ellenfele testének egy részét, akkor az adott résznél az érzékek teljesen eltűnnek, így az áldozat képtelen lesz használni az adott testrészt. Ha a kasza a fejnél csap le, az ellenfél elméje örökre elhomályosul, lelke elhagyja a testét. Még maga Hakuryuu sem tudja, hova kerülnek a lelkek. A kasza erejének megfelelő használatához szükséges a komplexitás specializáció a közelharci tudás mellett.
Feltétel: Belial Vállvértje
Rang: S
Ár: 20000 Erő


Negyed Dzsinn Felszerelés: Belial
Hakuryuu az egyik karján használja a dzsinn felszerelést, így az ereje nem sokkal növekszik meg, de képes valamivel jobban utilizálni az elmebefolyásolással kapcsolatos képességeket ebben az alakban.

Feltétel: Belial Vállvértje
Rang: B
Ár: 6000 Erő


Fél Dzsinn Felszerelés: Belial
Hakuryuu a fél testén alkalmazza dzsin felszerelését. 
Ebben az alakban Hakuryu fizikai ereje, sebessége és ellenállósága megnő, ahogy az elmemanipulációval kapcsolatos képességek terén is patettentebb lesz. A forma nagyjából ugyanúgy boostol mindent a felsoroltakból.
Feltétel: Belial Vállvértje
Rang: B
Ár: 30000 Erő


Masō - Dzsinn Felszerelés: Belial
A használó egyesül dzsinnjével és felszerelésként hordja azt. Hakuryuu ebben a formában színében és hosszában egyaránt más hajra, fekete szárnyakra és két új karra tesz szert. A többi dzsinntől eltérően, Hakuryuunak ebben a formában nem egy, hanem két szem jelenik meg a homlokán. Ezen túlmenően egy csontvázszerű sárkány jön létre a háta mögött, amit az ellenségek elkapására tud használni, azonban mesterharcos tudás nem szükséges külön a használatához. Ebben az alakban Hakuryu fizikai ereje, sebessége és ellenállósága megnő, ahogy az elmemanipulációval kapcsolatos képességek terén is patettentebb lesz. A forma nagyjából ugyanúgy boostol mindent a felsoroltakból. Mint minden dzsinn forma ez az alak is képes a repülésre.
Feltételek: Belial Vállvértje
Rang: A
Ár: 45000 Erő

Képtalálat a következÅ‘re: „magi hakuryuu belial extreme magic”
Belior Zauto - Elválasztó Temetési Üvöltés 
(leírás bővítés)
Belial extrém mágiája, melynek lejátszódásakor a teljes dzsinn felszerelés állapotában a használó körül tekergőző csontváz sárkány fekete energiával burkolja be magát, megnövekszik, majd megindul az ellenség felé és üvöltésével egyszerre semmisíti meg annak mind az 5 érzékét, így egy életképtelen, halott héjat hagy az áldozatáól, ha sikeresen elérte azt. A képesség leginkább a komplexitásból táplálkozik, de minimális mágikus tudás is szükséges hozzá.
Feltételek: Masō - Dzsinn Felszerelés: Belial
Rang: S
Ár: 52000 Erő

 

 
 
Az oldal jelenleg ZÁRVA!

Az oldal böngészése számítógépről, vagy telefonos böngészőből, egyszerűsített nézetben ajánlott!

 
 
 
 


Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal