Ezeket a technikákat bárki megveheti, aki rendelkezik Cerberus Lándzsájával!
Fejlett Tűz Ellenállás
Erőteljes rezisztencia a technika nevében megnevezett elemi képességekkel szemben.
Feltételek: Cerberus Lándzsája
Ár: 12500 Erő
Fejlett Tűz-Mágia Használat 1. Szint
Ez a képesség a tűzzel kapcsolatos mágiákat és egyéb technikákat erősíti. A különböző szinteken ez az erőnövekedés egyre nagyobb.
Feltételek: Cerberus Lándzsája
Rang: B
Ár: 6000 Erő
Fejlett Tűz-Mágia Használat 2. Szint
Feltételek: Fejlett Tűz-Mágia Használat 1. Szint
Rang: A
Ár: 9000 Erő
Fejlett Tűz-Mágia Használat 3. Szint
Feltételek: Fejlett Tűz-Mágia Használat 2. Szint
Rang: S
Ár: 20000 Erő
Fejlett Villám Ellenállás
Erőteljes rezisztencia a technika nevében megnevezett elemi képességekkel szemben.
Feltételek: Cerberus Lándzsája
Ár: 12500 Erő
Fejlett Villám-Mágia Használat 1. Szint
Ez a képesség a villámokkal kapcsolatos mágiákat és egyéb technikákat erősíti. A különböző szinteken ez az erőnövekedés egyre nagyobb.
Feltételek: Cerberus Lándzsája
Rang: B
Ár: 6000 Erő
Fejlett Villám-Mágia Használat 2. Szint
Feltételek: Fejlett Villám-Mágia Használat 1. Szint
Rang: A
Ár: 9000 Erő
Fejlett Villám-Mágia Használat 3. Szint
Feltételek: Fejlett Villám-Mágia Használat 2. Szint
Rang: S
Ár: 20000 Erő
Fejlett Jég Ellenállás
Erőteljes rezisztencia a technika nevében megnevezett elemi képességekkel szemben.
Feltételek: Cerberus Lándzsája
Ár: 12500 Erő
Fejlett Jég-Mágia Használat 1. Szint
Ez a képesség a jéggel kapcsolatos mágiákat és egyéb technikákat erősíti. A különböző szinteken ez az erőnövekedés egyre nagyobb.
Feltételek: Cerberus Lándzsája
Rang: B
Ár: 6000 Erő
Fejlett Jég-Mágia Használat 2. Szint
Feltételek: Fejlett Jég-Mágia Használat 1. Szint
Rang: A
Ár: 9000 Erő
Fejlett Jég-Mágia Használat 3. Szint
Feltételek: Fejlett Jég-Mágia Használat 2. Szint
Rang: S
Ár: 20000 Erő
Negyed Dzsinn Felszerelés: Cerberus
A használó az egyik karján használja a dzsinn felszerelést. A cerberus esetén különleges módon ilyenkor egy extra kart növeszt, amit használhat különböző célokra.
Feltételek: Cerberus Lándzsája
Rang: B
Ár: 6000 Erő
Fél Dzsinn Felszerelés: Cerberus
A használó a fél testén használja a dzsinn felszerelését. Ebben az alakban sebessége és ellenállósága megnő, de leginkább az elemi mágiákkal kapcsolatos ereje fokozódik. A fél dzsinn feszerelés emellett két extra kézhez is juttatja a használóját, amiket használhat egyszerre több mágia kivitelezéséhez is.
Feltételek: Cerberus Lándzsája
Rang: B
Ár: 30000 Erő
Masō - Dzsinn Felszerelés: Cerberus
A használó egyesül dzsinnjével és felszerelésként hordja azt. Mira ebben a formában egy három arccal, hat különböző fegyvereket tartó kézzel, és egy glóriával rendelkező nő alakját veszi fel. Két nyakláncot és két-két karkötőt hord minden kezén. Különböző típusú fegyverekre is szert tesz. A használó sebessége és ellenállása megnő, de ezek melett leginkább a mágikus, elemekre szóló tudása fokózodik igazán. A fejeiből képes lesz elemi mágikus támadásokat lőni, így egyszerre több elemet is hatékonyan használhat. Mint minden dzsinn alakm ez a forma is képes a repülésre. Ugyan megterhelő a használó számára, de Mira képes a természeti jelenségekből erőt nyerni, mint a pusztító villámviharok, vulkánkitörések, erdőtüzek, vagy a fagyos hóviharok.
Feltételek: Cerberus Lándzsája
Rang: A
Ár: 45000 Erő
Bararaq - Villámcsapás
A használó egy nagy erejű villámcsapással támadja ellenfelét.
Feltételek: Masō - Dzsinn Felszerelés: Cerberus, Fejlett Villám-Mágia Használat 1. Szint
Rang: A
Ár: 9000 Erő
Cerbero Hadisa - A Bebörtönzés Üvöltő Lángkardja
Mira egy hatalmas lángtornádót lövell ellensége felé.
Feltételek: Masō - Dzsinn Felszerelés: Cerberus, Fejlett Tűz-Mágia Használat 2. Szint
Rang: S
Ár: 25000 Erő
Cerbero Jairu Ranquesa - A Lángbestia Bebörtönző Tánca
Mira hatalmas, farkasfejeket formáló lángrobbanásokat hoz létre, amelyek végül egy együttes, pusztító oszlopként csapnak le az ellenfélre.
Feltételek: Masō - Dzsinn Felszerelés: Cerberus, Fejlett Tűz-Mágia Használat 3. Szint
Rang: S
Ár: 43000 Erő
|