Tmaindt hozzszls
|
2025.06.26. 00:03 - |
Itt jelentkezhettek a klnbz Bbeles ellenfelek ellen. A taktikkat is ide kell kldeni. |
[620-601] [600-581] [580-561] [560-541] [540-521] [520-501] [500-481] [480-461] [460-441] [440-421] [420-401] [400-381] [380-361] [360-341] [340-321] [320-301] [300-281] [280-261] [260-241] [240-221] [220-201] [200-181] [180-161] [160-141] [140-121] [120-101] [100-81] [80-61] [60-41] [40-21] [20-1]
Berserker vsNumber 49: Darkdramon, a D-Brigade ttr Lndzsja
>>tmazene<<
A harcot fizikai s sebessg fokozim teljeskr kihasznlsval kezdem, hogy fel tudjam venni a lpst Darkdramonnal szemben. Kihasznlom Taijutsu kapuimat, lgzsi stlusomat, atltika mgimat, megfigyel hakimat s dark bringemet, hogy minl jobban tudjam lereaglni a tmadsait a Digimonnak, fkpp a gyengepontjaimat vdve ellene. Tvolrl rkez energialndzsa lvseit, energiasugarait, lzersugarait s stt lvedkeit a felsorolt fokozk mellett Nyilak elleni oltalmamat kihasznlva kerlm/vdem ki, akr a csatatren lv trmelkek felhasznlsval is, hogy minl eredmnyesebben tudjak fellpni ellene. Legends Lndzsmat Fegyverkezs szne: Fegyverzettel s tt villm lngokkal beburkolva prblom hasznlni, testerstim mellett, majd A Vidmsg tja: Ht Legyez technikt kihasznlva brutlgyors lndzsacsapsokat adok le a Digimonra. Fknt a pncljn lv rsekre fkuszlok az izleteinl, els sorban a jobb karjra fkuszlva, megprblni elrni, hogy ne tudja hasznlni a fegyvert. Ehhez a Legends lndzsm Bnt Lndzsa kpessgt is hasznlom, hogy ha nem is tudom teljesen megbntani, lezsibbasszam, s ne tudja olyan eredmnyesen hasznlni ellenem, de lehetsg szerint megprblom ttni a knyknl a karjt, levlasztva a fegyvert (s vele egyt a karjt is) a testrl. A levl Digizoid darabkkat ha lehet a harc alatt lndzsmmal megetetem, ezzel is fokozva az erejt s ellenllsgt amennyire csak tudom. Ha sikerl ttni valahol a Digizoid lemezeket, akkor azonnal Villmokat vezetek t a lndzsmon Raiton: Nyomshullmot hasznlva, hogy minl jobban lesokkoljam a Digimon kibernetikus testt. Amennyiben sikerlt lelasstanom a tmadsaimmal Darkdramon reakciidejt s sebessgt, vagy esetleg egy pillanatra lebntanom, biztosra menve, hogy a tmadsomat ne tudja elkerlni, akkor a Digisoulomat s mindenemet beleadva, Gyengtett Tbolyfokozst hasznlva a vgletekig erstem a fizikumomat (ezzel nem hlylk meg csak fizikai fokozst ad), majd a Legends Lndzsmat Fegyverzet hakival, kemnyt villm lngokkal (s villmfegyvert hasznlva), Digizoiddal boostolva, Lgzsi technikmmal felfokozva fellrl indtok egy teljes erej Lavina Vgst, ezzel szimultn, farkamba megidzve a Ga Bolgomat, amit szintn Villm lngokkal s fegyverkez hakival burkolok, egy alulrl indtott Harmadik Virg: Gardnia vgst adok le, teljes erej dupla csapssal bevgezve Darkdramont, hogy aztn felszvva htramaradt adatait n is tovbb digivltozhassak!
 |
Shielder(Galahad) vs Number 40: Nicholas, a Hitehagyott Jtev
Galahad vatosan teljes krltekintssel keresi clpontjt a fagyos mezkn, hogy elkerlje a termszeti jelensgek (pldul hlavina) ltal jelentett veszlyeket. Egyszer csak elrt egy sttebb tisztst a hegyek kztt, ahol is egy ris alakot vlt felfedezni, aki ppen kisgyerekek ajndkait (s kedvenc nevel z szaloncukrait) falta fel. Galahad megprbl minl kzelebb osonni anlkl, hogy ellenfele szrevegye t. Ha azt tapasztalja, hogy a msik fl rzkelte jelenltt akkor beveti klnbz fizikai fokozit aktivlva s Teigujt magra ltve rg ugrsok segtsgvel megprbl minl gyorsabban olyan kzel frkzni, hogy a Mikuls mr ne prbljon meg ajndkokat doblni irnyba. Amennyiben kzeledse sorn robban ajndkok replnnek fel gy igyekszik azok rpplyjt megfigyelni megfigyel hakijval mikzben pajzst annak Lncos formjv alaktja s Toukival bevonva megprblja az ajndkokat tisztes tvolsgban a levegben sztvgni/felrobbantani. A fel rkez hgolykat megprblja geppo s megfigyel Haki segtsgvel kerlni azonban, ha gy ltja, hogy az adott tmads sorozat elkerlhetetlen gy igyekszik legends pajzsval a lehet legtbb tmadst lefogni. Ha a csapsok sokasga elrn azt a szintet, hogy egy pajzs nem elg azok kivdsre mikzben effektven halad elre gy nemesi kprzatt is visszaalaktja annak pajzs formjba, hogy minl kevesebb srlst szenvedve rjen kzel ellenfelhez. Ha sikeresen kzelfrkztt tmadjhoz akkor fegyvert Kard formba helyezi, hogy ellenfele vdelmt hatkonyabban kpes legyen ttni. A harc sorn igyekszik folyamatosan megfigyelni ellenfele gyengepontjait, hogy hol lehet kpes a legeffektvebben tmadst indtani. Ellenfelnek hatalma teste miatt kihasznlja geppojt hogy azzal "krbetncolja" ellenfelt szksg esetn. Azonban, ha ellenfele hatalmas kalimplsai kzt nem tud rvnyeslni akkor megprblja lncos pajzsval sszektni ellenfele kezeit majd tengerisn pajzsval fejen tallni. Ha ez nem menne akkor felvesz egy kisebb tvolsgot, hogy Lncos Pajzsval tvolrl tmadjon vagy esetleg kizkkentse egyenslyi helyzetbl (lbait sszelncolja). Ha ellenfele befejezi a kalimplst s tvolsgibb stlusra vltana vagy ppen sikeresen kimozdtotta egyenslybl gy azonnal Kard Pajzs formba vltja nemesi kprzatt s lerohanja ellenfelt. Amennyiben az ris egy ft tpne ki a fldbl azt igyekszik lncos kardjval minl elbb darabokra aprtani mieltt rvnyeslni tudna vele. Amennyiben szreveszi, hogy megprbln megenni gygyt (minden bizonnyal kedvenc neveljrl elnevezett Zolee z szaloncukrait) gy ezt megprblja Lncos Pajzsval kirntani a kezbl. Azonban, ha ez nem mkdne vagy ppen az adott helyzetben knyelmesebbnek vli akkor legends pajzsnak tengerisn formjval megprblja erteljesen arcon vgni. Az emltett tengerisn formt az egsz harcuk alatt alkalmazza vdekezsre, hogy ezltal is kisebb sebeket okozzon, ha az ellenfelnek tmadsai ezeket a tskket tallnk el. Amennyiben sikeresen legyzte ellenfelt odalpked a klnbz nevelz szaloncukros zskhoz, hogy abbl maghoz vegyen kettt melybl egyet megtart msikat pedig megetesse pajzsval. A fennmaradt cukrokat pedig visszaviszi a Kartell HQra hogy elosztogassa kztk. |
Number 42. Kusakabe Shinra kiegszts. A Black Goliath attribtumot aktivlom amikor az utols 3 feje marad a hidrnak, s kezddik az utols rohamunk |
Yujiro vs mgikus glem
Megkzeltem a jrrz glemet lehetleg gy, hogy ne vegyen szre azonnal. Kinyitom a kapukat s az emberfeletti ermre s sebessgemre (ma vettem, ha beleszmt) hagyatkozva szinte biztos, hogy lpst tudok tartani a gyorsasgval. A harc elejn prblok egy kis tvolsgot tartani, gjrssal a levegbl ujjpisztoly technikkkal minl jobban gyengteni a pajzst. Ha kzel rne a tekkai rokushikivel tomptom az tseit amennyire csak lehet. Ahogy lehetsgem van visszatmadok (kzpszint pusztakezes kombincit is vettem ma), kombzom az tseimet, ha megprblna kitrni az tsek ell a mgneses karpereccel visszahzom. Nem tudom mkdik e az, hogy a mgneses karkt sztzillja az energiaburkt, de ha igen akkor azt is bevetem. Ezt addig folytatom mg az egyiknk ssze nem esik.
|
Number 42: Manatite Hydra, a Kristlylabirintus Rettenetes Ura VS Irene Belserion, Rider (Odysseus),Kusakabe Shinra
Irn rsze:
Harc kzben clja segteni a csapatot, gy hogy Shinraval vgig egytt mozog, aki fiziklisan vdelmezi t. A Hidra tze ellen kombinlja a srtett vashomokjt a klnbz acl manipulls cuccaival s amikor azt tlhevten felrobbantja a tltuningolssal, lehetleg gy hogy a Hidra kzelben is legyen, srknyl mgival is megerstve htha gy minimlis sebzst okoz. Hegy lngot is hasznl az extra vdelem buff elrse cljbl, illetve hegy lnggal, bvlssel s a valamenyi alkimikus tudsval kombzva a krnyez rceket is felhasznlja vdelmi falak kialaktshoz.
A kristlytmadsai ellen ugyanezeket hasznlja, illetve itt beveti a fa elem/erd lngot is extra vdekezsnek s sajt tudsval zaklatja a hidra kpessgeinek a mkdst, mr amennyire lehet.
Amennyiben leszedik az egyik fejt nagyon gyorsan, gyhogy Shinra mellett van ugye srknyl mgival tpolt vashomokot juttat bele, hogy bels srlseket okozzon s idegestse ezzel is a regenercijt, amg Shinra beforrassza neki azt.
A fentebbi anyag manipull mdszerekkel igyekszik a mozgst is akadlyozni, mr amennyire lehet neki.
Amikor a 3 fej esetn beindul s tombol mdba lp ,akkor a glem mg ll s minden ltez mdszerrel boostolja a glem vdelmt, kztk amennyire tudja a korbban emltett mdszerekkel krnyez kristlyokkal, aclokkal
Irn endel rsze: Az utols 3 fejbl amikor elveszt egyet, s juttatja be Irn a vashomokot, akkor azzal egytt bekld egy srknylmgival erstett s megbvlt tltuningolst is, ami a korbbi belejutott vashomokkal reakciba lp s bels srlsekkel szt robbantja a testt, amennyire lehet.
Ha szksges a csata utn a csatateret megprblja a korbban emltett kpessgeivel rendbe hozni.
Shinra rsze:
Az rdglbnyomai alapveten hasznlatban vannak.
Irn-nel egytt mozogva harcol vdelmezve t, s elterelve a hidra figyelmt. Ilyenkor a sznikus rejtzst, a tekkai kempo-t, s a paprtestet hasznlja. A Hidra tzt inkbb elkerli amikor pedig nem tudja a sajt lngjaival hrtja amg elg messze nem kerl. A Corna-t hasznlva ad le hatalmas erej rgsokat a hidrra amik gy robbannak is. Radsul a villm lbbal kombinlja a lngjait gy ha azok sikeresen megvgjk mg ki is getik a sebet. Radsul a rapidoval is kombinlja ami gy egy rletesen gyors tmadst, vagy tmads sorozatot is eredmnyezhet. A Ken megerstst hasznlja amikor kzvetlen fizikai tmadst ad le a hidrra. A a harci ruht is 30%ig feloldja ilyenkor, s egy nagy erej robban rgst hajt vgre.
Amikor a hidrnak levgdik egy feje a rapidval gyorsulva ott terem, s kihasznlva a lendlett a Corna segtsgvel kigeti a sebet. Maximalizlt hats lngjaival.
A kapukat folyamatosan nyitja ki ahogy bevadul a hidra.
Az En - Krljrst folyamatosan hasznlom egy mrskelt terleten hogy tudjak igazodni a trsaimhoz meg persze hogy jobban tudjak reaglni a hidra tmadsaira.
Amikor a 3 fej tombolsa elkezddik bebjik a glem mg rbzva a vdelmet a trsaira. Azonban ha az mgis ttrne a rapidoy corna, tora hishigi kombval azonnal kzbelp az sszes kaput kinyitja, s a sajt lngjait hasznlva visszatartja a hidra lngjait. Azonban kzben felkapja trsait mentve ket, s nagy sebessggel igyekszik eltvolodni a hidrtl a tekkai kempot is hasznlva.
A vgs mozdulat. Ha ezt tl lte a megmaradt erejvel a hidra srlt rszeit robban rgsokkal bombzza amg semmisem marad belle.
Ody rsze:
Ahogy a harc kezdett veszi helyet foglalom a mechban, gy n vgig a Golemben leszek s irnytom a megfelel felszerelseimmel. Rengeteg buffom van a vezrlsre, vdelmre s erstsre is: szellem szintek, machinery dark bring, spirl er, mechavezrls, oltalom s igba hajts. A harc sorn n leszek az aki minden fizikai adottsgt kihasznlva a glemnek, letpkedem a fejeit, hogy aztn a tbbiek akadlyozzk a regenercijt. Vgig oda figyelek rjuk, s arra, hogy a hydrnak eslye se legyen leharapdlni a fejrszeket, hogy regenerlni tudjon. A remek sszhang s vezrls miatt a tmadsok kztt, folyton kerlgetem a csapsait, s fejrobbantssal zavargatom, ami extra sebzs is lehet. Vgig prblok arra menni, hogy mikzben irnytom a glemet s fejeket metszek le, nagyon minimlis sebzst kapjak be tle, s azt is regenerlom a mr felsorolt kpessgeimmel s eszkzeimmel. A spirl energival egybknt a mreteit is tudom fokozni, az ereje mellett a glememnek.
A Carbuncle-t s a Szalamandt is megidzem, k vgig a trsaimmal fognak haladni extra tz tmads, s vdelmi energia burok miatt, akr az idzsek felldozsval de mindenkpp letben tartom a csapattrsaim [n magam is ott termek egybl ha gz van s levdek brmit]. Egybknt Dj2 a nevelde kezdete ta a trsam/mesterem/"istennm" gy a vele val sszhangom is remek, gy tudunk nagyobb erbedobssal fellpni a hydra ellen.
Ha 3 fej maradna s elinditja a bika tzt, vagy kristlyt, megidzem egy rgebbi bbelrl a Strict Hermit fmes hzt egy energiajelensg alakjban vdelemnek, a Glemem vdelmi cuccai is aktvak s akadlyteremtst hasznlok, ha tudok. Mindenkpp a Glemben leszek majd, hogy vdjem kzben t is, hogy hasznlhat legyen az utols hrom fej levadszsban.
Geocrawler szjt is megidzhetem ennl a tmadsnl, hogy bezavarjam a hydrt, vagy a tmadst s a hydrt is odaszvjam egy pontra, gy kapja be a sebzst (evvel taln teljesen levdve ezt a csapst).
Ha ezeket sikeresen tlljk, akkor a hromfejet gyorsan mg elintzzk az eddig taktiknk szerint. Persze regenerlom a Glemem, hogy hasznlhat legyen mg, ha nem, akkor remnyeim szerint a trsaim innen mr be tudjk vgezni.
Kzs:
Vgig csapatknt sszhangban jtszunk. Rider lesz az aki a Glemet vezrelve vgig fizikai csapsokkal htrltatja a Hydrt, s letpi a fejeit, amit a tbbiek legetnek s vaspermeteznek, avagy mindent amivel nehezthetik a regenercit. Ody s Kusakabe mindent megtesznek azrt, hogy ne tudja leharapdlni a csonkokat, s ne regenerlodjon. Ez lnyegesen fontos, gy erre nagyon odafigyelnek. Vdekeznek a lertak alapjn, s ha valaki veszlyhelyzetbe kerl Ody azonnal a segtsgre siet, s a remek vezrlsvel htrltatja a Hydrt, s kevesebb sebzst enged t a sajt vdelmn. A kristlyok s tz tmadsai ellen kerlgetnek, a legbikbb vgs tmadst pedig Rider intzi fleg [ahogy fent is rta], attribtumok s a glem segtsgvel. A tmadst kveten azon lesznek, hogy minl rvidebbre zrjk a harcot s kivgezzk a Hydrt.
Extra: Irn s Ody trs buff. |
Black Rock
Hasznlom a kivlts opcit
|
VentivsNumber 31: Blubbering Toad, A Bandzsa Bslakod
Berve a bka termbe a felhlnggal megindul aznszaportsom, s gy sok Venti lesz a terepen, akik aA Krllel Szellvel szedik fel maguknak az energit, gy jval kitolva az energia tartalkait s "felldozhatv" tve magt, hogy nehogy egy rossz ugrssal vget rjen az egsz, persze ha nem muszj, akkor ne pazaroljunk s ne tegynk felesleges ldozatokat.Megfigyels Sznehakival s sebessggel kerlgetik a bka ugrlgatsait s nyelvt. A mreg kpedelmeket szksg szerint hakival s sebessggel kerlgetik, avagy szlmgival eltrti, pldnak okn aEa Varumu - Lgvalmmal, nehogy bevonja a maszlag. Szl mgia srknyl elemi szintezzssel, egyedi szintezssel, lgidomtssal, szl felsbb szellemvel boostolva, valamintNyugtat Es Lngokkal megspkelt sSzaport Felh Lngokkal megsokszorostottClzott Nyllal, tbb oldalrl rkez, szintezettMesterlvszettel sMegfigyels Sznehakival lekvetette (mretei miatt alapbl htrnnyal indulva),Lezdul Nyilakmiatt becsapdskor szl sebzst okoz tmadsokkal sorozva, amik az es lngok miatt folyamatosan lasstjk a bka letfunkciit. Ilyen szitucik kztt problms lenne alkalmazni a bknak a srst, ami ha netn valahogy mgis sikerlni, akkor aFejlett tokrezisztencia kpessglp letbe. Lnyegben egy nagy brekeg bka lesz, aki csapkodik a nyelvvel s lebegteti a szemeit, amit a sebessgemmel s hakival kerlk. |
+ mg annyi, hogy Dante gygytja phantasmal heal-el a szalamandrt, illetve a tmadsok miatt sncolja is, bnusz sebzsknt. |
Mydei & Dante vs Number 32: Amphisbaena
>>tmazene<<
Elssorban a vzben val harcot kerljk, gy Dante replni fog, mg Mydei pedig genjrssal fog kzlekedni a levegben. Dante alapveten htrbb fog vonulni, s gy fog majd tmadni, mg Mydei majd a frontvonalon lesz. m mg nem sietnek neki, kivrsra fognak jtszani, hogy elssorban vagy elbukkanjon a kgy, vagy ppen elcsaljk. Elcsalsnl tbb opci is van.: Dante megidz kamikaze impeket, amelyeket bekld a vz fl csalogatsnak, tho akr egy-egy nagyobb rovart is megidzhet, amelyeket az impek vihetnek, hogy azzal is kicsaljk a kgykat. Az impeket akr kdtnc jutsuval is megtltheti, hogy aztn egy tzgolyt kldve rjuk, kisebb robbantst idzzen el a vizen. Aka kisebb lnyek beldozsa lenne a cl az elejn, htha azzal el lehet csalogatni a vzbl, mint horgszok szoktk a halat. Ha kell egy kisebb raj rdgt is megidz, htha azok jobb teknek minslnek, amelyek aztn kicsaljk a part egyik szakaszra. Ahhoz, hogy minl hamarabb megpillantsuk ket, Mydei hasznlja a megfigyel hakijt, hogy amint rzkeli ket, nekik tudjunk menni. Egyszval kerljk a tnyleges vizben val konfrontcit (Mydei amgy se szereti, rossz emlkek), s elsdlegesen a vz fltt vagy a szrazfldn megynk neki.
Harc eltt, mieltt nekimennnk, pr gyengbb rdgt megidz Dante, amelyek kicsi megszrkljk Mydeit, hogy tovbb erstsk a vdelmt, majd Dante annak a pr rdgnek nitroglicerines csakrs zskot ad, s arrbb kldi ket tlk tvolabb, majd ksbb jk lesznek. Ahhoz, hogy minl gyorsabban odarjenek amint kibjik a vzbl Amphisbaena, Mydei majd a Szalamandra (fejlettebb forma, nem a random Idz skill) htn belovagol, s zuhans kzben egy hatalmas kristlylndzss tst mr le a vrs fejnek a feje lgyra, amelyet a Ray Starlingos Lngkesztykkel tovbb erst, hogy amikor a kristllyal ttr, akkor a vgn egy tst is leadjon. Alap fellls az lesz, hogy Dante (vagyis a lnyei, damn a mesterharcos build :wiltedrose:) fogja majd a kk fejet lefoglalni, mg a vrset Mydei (mondanm, hogy sznkdolt, de ht mindketten vrsek vagyunk, so). Dante elssorban a Szalamandrjt fogja bevetni, valsznleg kevsb lesz szmra kros a kklng, mostly az elemi szellem mivoltja miatt, na meg ez a legnagyobb lnye, amivel jobb eslye van lefoglalni a kgyt. gy Dante gykja elssorban megint megy be kzelharcosknt lefoglalni a fejet, akr lefogni a nyaknl fogva (taln van akkora, ha nem, akkor a ggjt megfogja s trsai, amelyekkel megakadlyozhatja pl a kklngnak a krelst), m alapveten megprblja gy lerobbantani a fejk fltt lv barlangi nagyobb cseppkveket, hogy azt a kk fejet talljk el, s ezzel akr megritktva a kristlyoktl, knnyebb elrst biztostva a tmadsoknak. Elssorban egyrtelmen replni fog, akr a feje mg kerlni a szrnynek, s gy egy nagyobb tmadst leadni (tzokds vagy klzs/rgs), vagy akr pr nagyobb cseppkvet megfogva rdobni, vagy szimpln tnylegesen csak megcspelni a hagyomnyos „megyek be” mdon a tzvel, vagy fizikai tmadssal. Tovbb pr rdgt is megidz mellette Dante, hogy segtsk a Szalamandrt, s elsdlegesen a fegyvereikkel a szemt bkdssk, vagy az lkapcst, vagy trjk le a kristlyokat rla, for better access. Emellett a nitroglicerin zskos rdgknek az ideje is eljtt, ameddig a Szalamandra lefoglalja a kk fejet, s nem figyel, addig az egyik rdg (vagy tbb is akr) a kzvetlen kzelbe repl a fejnek, s amikor nincsen olyan tvolsgban, hogy Mydeit is elrje (oks, hogy halhatatlan, de still) akkor berobbantja a Szalamandra egy tzlvsvel az rdgt, ezzel kisebb krt tve a kgy fejn. S ahhoz, hogy Amphisbaena ne tudja beazonostani ket, a tbbi, mr ott lv rdg megnehezti a dolgt. Emellett termszetesen, ha kklnggal eltallna egy olyan rdgt, amelynl zsk van, azt krlbell magra robbantja. S Dante kzben termszetesen visszatlti az rdgket, meg ha hatsosnak bizonyult a zskos technika, akkor mg prat oda kld, meg emellett Carbuncle-t hasznlva vdi a szalamandrt s Mydeit, ha gy tnne, valamelyiket meglnn, belertve sajt magt is, de taln annyira tvol van, hogy nagy veszly nem fenyegeti. Emellett termszetesen a kapubl fog egy-kett nagyobb tzgolyt kilni, hogy szintn cseppkveket ejtsen Amphisbaena fejre, vagy akr, ha ppen tzet akarnak lni a szjn keresztl, berobbantani oda egyet. Akr a robban rdgket lekldeni a torkn, s amikor lne kklngot, bellrl felrobbantja magt (mrt kerlt vore a taktikba… ltszik, hogy lzas vagyok), de akr a Szalamandra meg is foghatja gy a torknl fogva, hogy az rdgknek szabadabb bejutsa legyen.
Mydei ekzben a vrs fejjel lesz elfoglalva. Dante oda is kld majd pr sima rdgt, hogy segtsk Mydeit azzal, hogy elterelik rla a figyelmet. Elssorban itt is a kristlyok leszedse lenne egy helyen a fontos feladat, gy Mydei htulrl megtmadja a dgnek a fejt, s kemnyts, haki, keszty s minden ms fokozjt beleadva letri vagy ppen betri ott a rszt, s elkezdi megsorozni, mikzben az rdgk itt is szemt szurklgatjk, s overall csak elterelik a figyelmt. Na meg hatalmas sebessgt kihasznlva tbb helyen elkezdi beverni a kgynak az arct genjrst alkalmazva, hogy kisebb agyrzkdst okozzon a kgynak, minden fokozjt beleadva ezekbe az egy-egy tsekbe, s tovbb kristlyokkal erstve azt (ha egy-egy kristly darab benne ragad a lnybe, akkor azt berobbantja, Mydei egyedi kristlyainak ilyen az attribtuma, gy ott is tudja a kristlyokat megritktani), hogy nagyobb krt tudjon okozni a lnynek. Emellett tbb lkapocsnl lv felerstett tst is lefog neki adni, betrve gy a fogt, s kisebb concussiont okozva. m ahhoz, hogy stabilabban tudjon harcolni, elssorban a kgyt fogja majd a maga mdjn „meglovagolni”, hogy a feje mgtt van, vagy ppen a „htn”. Ezzel egytt akr vgig sznkzhat a feje tetejrl lefel, mikzben kristlylndzst formz a kezvel, hogy gy felvgja teljesen a htt a lnynek, mint amit Phainon csinlt a glya boss ellen. Ha netaln leesne, vagy megcsszna, akkor pr rdgt odakld Dante, hogy kisegtsk, s replve elkapjk t, de legrosszabb esetben a Szalamandra is megteheti, s utna rgvest visszallnak az alap felllsra. Emellett a lngkesztyk mrgt kihasznlva, kzvetlen kzelrl bellegeztetni azt a vrs fejjel, hogy mg rosszabbul legyen a tmadsok kzepette. Amelyet akr, ha Mydei elmegy onnt hirtelenjben, a Szalamandra be is robbanthatja, vagy ppen Dante, mg nagyobb krosodst okozva gy. Overall a fejek figyelmnek az elvonsa nagy szerepet fog jtszani ahhoz, hogy tbb tmadst is leadjanak, m taln az rdgk megtudjk knnyteni a dolgaikat, fleg, hogy leginkbb kicsi, m gyors s irritl kisdgk.
Lehetleg a rengeteg robbantgats s fejkrosts miatt kevesebb eslye lesz, hogy jl tudjanak egyttesen mozogni, vagy ppen tmadni, emellett akr lemerlni a vz al, m ha az utbbi mgis sikerl, akkor Mydei s Dante klnbz kristlykveket kezd el a plafonrl a vzbe berobbantani vagy bedobni, basically prblva gy tszrni ket a vz alatt, s olyan helyre csalni ket, ahol seklyesebb a vz (olyan utat bejratni a klnbz kristlyokkal, hogy kerlgets kzepette ott lyukadjanak ki basically), hogy ott mr megint tudjanak tmadni normlisan. Vgs tmadsknt pedig Mydei sajt vrkristlyaival beburkolja Amphisbaena (remlhetleg) ktyagos fejeit, amelyet aztn felrobbant, emellett Dante is bekldi a maradk robban rdgeit, majd a Szalamandra egy hatalmas tzgoly formjban felrobbantja ket, egy nagyobb robbanst keltve gy a kristlyokkal + tzzel remlhetleg ezzel mr kivgezve a kgyt. |
l kard, Utakata meg megy a hajadonra taktika rs kivltsval |
Buks miattMegnevezs:Mimic
|
Future Trunks vs Number X: Gleam Eyes -> Sikeres (HP Levons: -25 HP)
Yamana Mira vs Number 44: Rubik -> Buks
Solomon vs Number 44: Rubik -> Sikeres
Carbon Monoxide vs Number 33: Oceanus Shenron -> Sikeres
Gojou Satoru vs Number 28: Baran -> Sikeres
Kanon vs Number 45: Big Eye -> Buks
Herta, Obito, Sesshomaru & Jaehwan vs Number 39: Oousagi -> Sikeres (HP Levonsok: -15 HP Sesshomaru, -10 HP Jaehwan)
Alucard vs Gykember -> Sikeres
Uchiha Itachi vs Kincs Dmon -> Sikeres
Avenger (Jeanne Alter) vs "Rablk" -> Sikeres
Laxus Dreyar vs Number 28: Baran -> Sikeres (HP Levons: -10 HP)
Namikaze Minato vs Number 37: Tank -> Sikeres (HP Levons: - 10 HP)
Uchiha Madara vs Undine -> Sikeres
Archer (Alcides) vs Kincs Dmon -> Sikeres
Raoh vs Number 43: Naturon Shenron -> Sikeres
Acnologia vs Number 30: Tyrant Dragon Rex -> Buks
Crona vs Number 18: Igris -> Buks
Giorno Giovanna vs Vzi Kigy -> Sikeres
Naruto Uzumaki vs Mgikus Glem -> Sikeres
Jellal Fernandes vs Srlt Mgusl Kigy -> Sikeres
Wrath vs Number 5: Death Spot -> Buks
|
Wrath vsNumber 5: Death Spot, a Foltos Hall
Ahogy kzeledek fel a Gram kard segtsgvel Stt kitrseket kldk r, majd tvltok dullahan pallosra, ami lelket is sebez s azzal kezdek vele harcolni. Ha tudok akkor kzelrl leadok cosmoval erstett dodon sugarakat is ahogy harcolok ellene.
A pszichokinzissel megprblom a fegyvereinek a vgs/tmadsi irnyt vagy megvltoztatni, hogy mell ssn vele, vagy ppen, hogy kibillentsem az egyenslybl.
Az vltse ellen teremtek tsks lncot, melyeket a csodafegyver alkotsa rvn felruhzok tz atrbtummal, majd a pszichokinzissel a szjra erstem, hogy akadlyozni tudjam az vltsben, a lnc tskk rvn sebzik t ahogy mozgatja a szjt, valamint getik is a tz atribtum rvn.
Prblok sprolni az alap formja elleni harcban, s arra koncentrlok, hogy a minl nagyobb sebzst adjak le neki, de ha ez nem sikerl akkor teljes er bedopssal megyek neki.
Amint felveszi kosz formjt a csodafegyver alkotssal trket villm s tz atribtummal ruhzok fel, majd felh lnggal megsokszorostom, aztn pszicho kinzissel neki kldm a szemeinek, hogy megvaktsam, illetve klnbz pontokra a testn, mg n tartom a tvolsgot s a Stt kitrssel folyamatosan tmadom. Majd utna ha a lnct csak levetette, akkor a pszichokinzissel a lbai kr csavarom, illetve felh lnggal megerstem valamint felnagytom azt hogy akadlyozzam a mozgsban, illetve tmadsban is. Fleg Dullahan pallosval, illetve Gram dmon kardjnak stt kitrsvel tmadom. Illetve nha egy-egy ksza kitrst felkldk a barlang tetejre, hogy a r es trmelk is sebezze t. A tsks lncos taktikt ellene is megcsinlom, de termszetesen tbb lnccal a szja szmnak megfelelen.
A Stt kitrseket Cosmoval erstem,
Mikzben harcolok vele mindkt formjban ha tudok akkor fegyverteremtsem s pszichokinzisemet kihasznlva igyekszek, gy tmadni r, hogy ne szmtson r(rtsd htba szrom egy teremtett lndzsval a pszichokinzis segtsgvel mg n "kardlockban" tartom.) A kszformja ellen direkt atribtummal(fleg tz s villm) rendelkez fegyvereket teremtek, amelyeket ha tudok felh lng rvn megduplzok.
Termszetesen az erstimet a megfelel idkben, nyomom el. |
[620-601] [600-581] [580-561] [560-541] [540-521] [520-501] [500-481] [480-461] [460-441] [440-421] [420-401] [400-381] [380-361] [360-341] [340-321] [320-301] [300-281] [280-261] [260-241] [240-221] [220-201] [200-181] [180-161] [160-141] [140-121] [120-101] [100-81] [80-61] [60-41] [40-21] [20-1]
|