Ezeket a technikákat csak Bloodman veheti meg!
Démon Fizikum
Bloodman erőteljes, fejlett démon létére emberfeletti erővel és ellenállóképességgel bír.
Ár: 15000 Erő
Nagy Átokenergia Szint
Egy passzív energiakészlet, mely nagy mértékben segíti a használót a különböző energia-alapú képességek (pl. mágiák és átkok) kivitelezése során.
Ár: 40000 Erő
Fejlettebb Átokhasználat
Bloodman sokkal fejlettebben és erőteljesebben képes bevetni a különböző átkokat, és azokkal kapcsolatos képességeket.
Ár: 20000 Erő
Mashōryūshi - Mágikus Akadály Részecskék
Bloodman teste teljesen mágikus akadály részecskékből áll, ami lehetővé teszi számára, hogy úgy formálja - deformálja a testét, ahogy csak akarja, ezáltal közel érinthetetlen minden fizikai és mágikus támadásra. Egyetlen hátránya, hogyha épp megtámadja fizikálisan az ellenfelet, akkor nincs elég ideje deformálni magát, ezáltal sebezhetővé válik.
Ár: 80000 Erő
Mashōryūshi no Katamari - Mágikus Akadály Részecske Támadás
Egy akadályrészecskékből kivitelezett támadás.
Feltételek: Mashōryūshi - Mágikus Akadály Részecskék
Rang: A
Ár: 7000 Erő
Dai-ichi no In - Első Pecsét
A pecsét aktiválásától követően Bloodman közelében tartózkodni veszélyes minden élőlény számára, ugyanis a teste szabadba enged mérgező mágikus akadály részecskéket, melyek belélegzése (akár bőrön keresztül is fel tudnak szívódni) káros a tüdőre nézve. Az áldozatok vért köhögnek, majd meghalnak, ha nem kapnak megfelelő kezelést. Ezért is kapta Bloodman a Shinigami becenevet az Alvarez Birodalomban. A sárkányölők a speciális tüdejük miatt nagyfokú ellenállással rendelkeznek a képesség ellen, valamint a vas sárkányölők képesek a részecskék elfogyasztására és felhasználására erőnövekedés céljából, (a részecskék vastartalma miatt), habár ez kockázatos lépésnek számíthat.
Feltételek: Mashōryūshi - Mágikus Akadály Részecskék
Rang: A
Ár: 25000 Erő
Dai-ni no In - Második Pecsét
Bloodman rengeteg koponyát idéz a környezetébe, amik elszívják mindannak az életerejét, aki a közelükben van, vagy akit elkaptak. A technika hátránya, hogy egy gyengébb "szent típusú" erő is könnyedén legyőzi, mint egy fényes erővel felruházott betűmágia.
Feltételek: Dai-ichi no In - Első Pecsét
Rang: A
Ár: 15000 Erő
Dai-san no In - Harmadik Pecsét
Lényegében Bloodman Etherious alakja. Bloodman teste megváltozik, az egész ártalmas akadály részecskékké válik, amikkel való bármi fizikai kontaktus káros az ellenfél számára. Ebben az alakban Bloodman ereje is megnövekszik és képes használni a többi átkot is egyidejűleg. Az általa használt átkok ereje megemelkedik a Harmadik Pecsét feloldása után.
Feltételek: Dai-ni no In - Második Pecsét
Rang: A
Ár: 60000 Erő
Innentől mindegyik technikához szükséges a Harmadik Pecsét!
Ōbā Sukerutā - Over Skelter
A használó sokkal több koponyát idéz meg, lélekszerű testük lesz és rávetik magukat az ellenségre, hogy bekebelezzék annak életerejét.
Rang: S
Ár: 23000 Erő
Bomba Átok Használata 1. Szint
Amivel Bloodman érintkezik, az egy bombává válik. Legyen az emberi testrész, vagy egy szimpla tárgy, mindenből bomba lesz, amelyet Bloodman kénye-kedve szerint aktiválhat a megfelelő pillanatban.
Rang: B
Ár: 30000 Erő
Bakurasen - Robbanó Spirál
A használó karjainak suhintásával képes egy robbanó tornádót előidézni, amely mindent elpusztít maga körül és az ellenfeleket is magával ragadja. Rendkívül pusztító mágia és akár sorozatosan, nagyobb területen is alkalmazható.
Feltételek: Bomba Átok Használata 1. Szint
Rang: S
Ár: 30000 Erő
Bomba Átok Használata 2. Szint
Feltételek: Bomba Átok Használata 1. Szint
Rang: A
Ár: 30000 Erő
Bomba Átok Használata 3. Szint
Feltételek: Bomba Átok Használata 2. Szint
Rang: S
Ár: 30000 Erő
Tenga Goken Használata
Csak úgy, mint Ezel, Bloodman képes a karjait erőteljes éles kardokként használni.
Rang: S
Ár: 15000 Erő
Onimaru
Karjainak széttárásával Bloodman több erőteljes sokkhullámot indít el, amelyek pontos és mély vágásokat ejtenek. Ez a technika még a sziklatömböket is könnyedén átszeli.
Feltételek: Tenga Goken Használata
Rang: A
Ár: 20000 Erő
Tenchi Kaimei Használata
Bloodman nagy mennyiségű fekete vizet idéz meg egy nagy területre. Az ellenfeleket ellepi a víztömeg, akik automatikusan a felszín felé próbálnak úszni. Ez azonban nehézkes művelet. A vízben Bloodman folyamatosan úszkál és nem engedi levegőhöz jutni az áldozatokat. A víz rengeteg szenet tartalmaz, rendkívül mérgező. Aki öt percet tölt el benne, az meghal. Bloodman persze kivétel ezalól. A víz alatt teljesen hatástalan minden tűzzel kapcsolatban álló képesség.
Rang: S
Ár: 20000 Erő
Jég Démonölő Mágia Használata
Bloodman ezzel képes használni a jég démonölő erőket.
Rang: B
Ár: 15000 Erő
Elnyelés
A démonölők képesek a saját elemükből származó dolgok megemésztésére és ezáltal energiához juttatják szervezetüket, feltöltik mágiájukat. Képesek a más mágusok által létrehozott elemi mágiákat is elfogyasztani.
Feltételek: Jég Démonölő Mágia Használata
Ár: 15000 Erő
Elemi Erő - Első Szint
A démonölők rendkívül precízen és hatásosan alkalmazzák elemi erejüket. A jég démonölők már egyetlen karmozdulattal is képesek bárkit vagy bármit lefagyasztani. Ez a képesség a későbbi fokozatokon tovább erősödik, és már egész harcterek befolyásolását is lehetővé teszi.
Feltételek: Jég Démonölő Mágia Használata
Rang: B
Ár: 6000 Erő
Elemi Erő - Második Szint
Feltételek: Elemi Erő - Első Szint
Rang: A
Ár: 10000 Erő
Elemi Erő - Harmadik Szint
Feltételek: Elemi Erő - Második Szint
Rang: S
Ár: 17000 Erő
Hyōma no Gekikō - A Jégdémon Dühöngése
A démonölő nagy levegőt vesz, majd egy sűrű, hatalmas hóvihar formájában ereszti el a mágiát. Ez a vihar elsöpri a célpontot és hatalmas sérüléseket okoz neki, többek között természetesen fagyási sérüléseket is.
Feltételek: Jég Démonölő Mágia Használata
Rang: A
Ár: 25000 Erő
Tövis Átok Használata
Bloodman ezzel képes a tövis átkot is használni
Rang: B
Ár: 15000 Erő
Ibara - Tövisek 1. Szint
A használó képes különböző méretű tüskés csápokat idézni, amelyek könnyedén átdöfik még az ellenállóbb testtel rendelkező ellenfeleket is. A csápok mérete az egészen kicsitől a gigantikusig változhat.
Feltételek: Tövis Átok Használata
Rang: B
Ár: 15000 Erő
Ibara - Tövisek 2. Szint
Feltételek: Ibara - Tövisek 1. Szint
Rang: A
Ár: 15000 Erő
Ibara - Tövisek 3. Szint
Feltételek: Ibara - Tövisek 2. Szint
Rang: S
Ár: 15000 Erő
Macro Átok Használata 1. Szint
A használó képes élő, halott és még élettelen tárgyakat is az akarata szerint manipulálni. A három közül természetesen a leghasznosabban irányítható az élő dolog. Nemcsak a testét, de még az elméjét is képes irányítani ez az átok személyeknek, így akár információk megtudakolására is hasznos lehet. Az átok fejlettebb alkalmazási módjai csak a következő szinteken érhetők el.
Rang: B
Ár: 30000 Erő
Macro Átok Használata 2. Szint
Feltételek: Macro Átok Használata 1. Szint
Rang: A
Ár: 30000 Erő
Érzékelés Átok Használata 1. Szint
A használó képes manipulálni az áldozat érzékenységét, ezáltal az nagyobb fájdalmakat élhet át, mint amiket alapból átélne.
Rang: B
Ár: 25000 Erő
Érzékelés Átok Használata 2. Szint
Feltételek: Érzékelés Átok Használata 1. Szint
Rang: A
Ár: 25000 Erő
Elnyelés Átok Használata
Az átok alkalmazója fizikai kontaktust létesít ellenfelével, majd elkezdi kiszívni annak lelkét. Ha sikerrel jár, használhatja ellenfelének lelkét a harcra. Ezenfelül képes az ellenfél mágiájának elszívására.
Rang: S
Ár: 15000 Erő
Nekromancia Átok Használata 1. Szint
A használó képes egyszerre többszáz holttestet is feltámasztani és akarata szerint irányítani azokat. Ezek a zombik akár viselkedhetnek szabad akaratuk szerint is, ha az átok használója úgy kívánja. A technikáa hátulütője, hogy a testek csak egy megadott időre "élhetnek újra".
Rang: B
Ár: 20000 Erő
Nekromancia Átok Használata 2. Szint
Feltételek: Nekromancia Átok Használata 1. Szint
Rang: A
Ár: 20000 Erő
Balsors Átok Használata 1. Szint
A használó képes szélvihar, villámcsapás, tűzvész, és egyéb természeti katasztrófa szerű démoni erőket használni.
Rang: B
Ár: 15000 Erő
Balsors Átok Használata 2. Szint
Feltételek: Balsors Átok Használata 1. Szint
Rang: A
Ár: 15000 Erő
Balsors Átok Használata 3. Szint
Feltételek: Balsors Átok Használata 2. Szint
Rang: S
Ár: 20000 Erő
|